کد خبر : 10070
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶

سه استاد گیلانی در جمع دانشمندان برتر جهان

سه استاد گیلانی در جمع دانشمندان برتر جهان

هاتف‌یوز – سه عضو هیات علمی دانشگاه گیلان در جمع یک درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفتند.

   هاتف‌یوز – سه عضو هیات علمی دانشگاه گیلان در جمع یک درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفتند.
به گزارش «هاتف‌نیوز» بر پایه‌ی اعلام پایگاه استنادی طلایه‌داران علم تامسون رویترز(ISI-ESI) که هر دو ماه یکبار بر اساس آخرین تحولات در شبکه‌ی علم بین‌الملل، روزآمد می‌شود دکتر فرهاد شیرینی استاد گروه شیمی دانشگاه گیلان، دکتر جعفر بی‌آزار استاد گروه ریاضی کاربردی و دکتر رضا انصاری دانشیار گروه مکانیک در فهرست یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفته‌اند.۱۹
این گزارش می‌افزاید: معیار انتخاب پژوهشگران برتر، تعداد استنادهای صورت‌گرفته به تولیدات علمی آنها در رشته‌ و موضوع بیست و دوگانه‌ی مورد ارزیابی این پایگاه است.
بر همین پایه پژوهشگرانی که بر اساس مقالات چاپ‌شده‌ی خود، بالاترین استناد را داشته‌اند، مرتب‌سازی شده و سپس یک درصد برتر آنها، در بخشهای مختلف انتخاب و معرفی می‌شوند. سپس این محققان بر اساس تعداد استنادهای دریافتی به صورت نزولی مرتب‌سازی می‌شوند و یک درصد برتر از هر رشته به عنوان دانشمندان برتر انتخاب می‌گردند.
گفتنی است روابط عمومی دانشگاه گیلان نیز ابن موفقیت را به این استادان یاد شده تبریک گفته و در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه گیلان برایشان توفیق روزافزون آرزو نموده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.