کد خبر : 49817
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

اجرای یک پروژه‌ی مهم شرکت آب و فاضلاب گیلان آغاز شد

اجرای یک پروژه‌ی مهم شرکت آب و فاضلاب گیلان آغاز شد
کلید اجرای یک پروژه‌ی مهم شرکت آب و فاضلاب در شهرستان لاهیجان زده شد.

هاتف‌خبر – مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از آغاز اجرای عملیات پروژه‌ی خط انتقال فاضلاب در کنار نهر نخجیرکلایه‌ی شهرستان لاهیجان خبر داد.
به گزارش “هاتف‌خبر” از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ علیرضا غیاثی با اعلام این خبر گفت: به منظور ایجاد شرایط بهره‌مندی حداکثری مردم شریف شهرستان لاهیجان از خدمات شرکت آبفا در حوزه‌ی جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب، پروژه‌ی احداث خط انتقال بتنی فاضلاب در جوار نهر نخجیرکلایه لاهیجان، با هدف ممانعت از ورود فاضلاب به این نهر قدیمی و افزایش ظرفیت فاضلاب‌پذیری تصفیه‌خانه‌ی فاضلاب این شهرستان، به طول 834 متر با لوله‌های بتنی 600 میلیمتری به همراه ساخت 17 واحد منهول در دست اجرا بوده و عملیات لوله‌گذاری آن پس از اخذ مجوزهای لازم شروع شده است.


وی تصریح کرد: اتمام این پروژه علاوه بر بهره‌مندی 20 هزار نفر از نتایج اجرای آن، از نظر محیط‌زیستی، با توجه به اهمیت جمع‌آوری و تصفیه‌ی فاضلاب مناطق منتهی به نهر نخجیرکلایه از اهمیتی ویژه برخوردار است.
غیاثی با اشاره به زمان اجرای پروژه به مدت شش ماه، افزود: مبلغ اولیه قرارداد اجرای این پروژه حدود 59 میلیارد ریال؛ همچنین هزینه‌ی خرید لوله‌های مورد نیاز در این پروژه نیز افزون بر 50 میلیارد ریال برآورد شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.