کد خبر : 49221
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

حساب اینستاگرامی “صادق بوقی” توقیف شد

حساب اینستاگرامی “صادق بوقی” توقیف شد
ویدیوهای رقص و آواز "صادق‌بوقی" در بازار ماهی‌فروشان رشت که در فضای مجازی پربیننده شده بود، کار دستش داد.

هاتف‌خبر – حساب اینستاگرام مردی مشهور به “صادق بوقی” که ویدیوهای رقص و آواز او در رشت، در فضای مجازی پربیننده شده بود، توقیف شده است.

به گزارش “هاتف‌خبر” همه‌ی پستهای او از صفحه‌ی اینستاگرامش حذف و در پستی باقی مانده که نوشته شده است «این صفحه به علت تولید محتوای مجرمانه و براساس مصادیق مجرمانه مندرج در قانون جرائم رایانه‌ای مسدود و با عوامل آن برخورد گردید.»

در این پست همچنین هشدار داده شده که «فعالیت‌های مجرمانه کاربران تحت رصد می‌باشد.»

در هفته‌های اخیر چندین ویدیوی پربیننده از رقص و آواز در رشت منتشر شده بود که واکنش پلیس را به دنبال داشت و اعلام شد که برای چند نفر هم در این زمینه پرونده‌ی قضایی تشکیل شده است.

یکی از این ویدیوها خواندن و دست زدن گروهی از شهروندان در بازار ماهی‌فروشان رشت بود که فرد معروف به “صادق بوقی” هم در بین آنها بود.

کاربران با باز نشر این ویدیو گفته بودند که شهروندان در رشت روحیه‌یی شاد و سرزنده دارند.

بعضیها نوشته‌ بودند که در بازار ماهی‌فروشان رشت نوعی تراپی (روان‌درمانی)‌ وجود دارد که جلوی افسردگی را می‌گیرد.

صدای روزنامه‌ی اصولگرای “فرهیختگان” هم در این باره درآمد و این زمینه نوشت: صفحه‌ی اینستاگرام فردی که در شهر رشت با خواندن سرودهای محلی و رقص ویدئو می‌ساخته، مسدود شده است. هیچ توضیح بیشتری هم داده نشده که آیا با همه افرادی که چنین ویدئوهایی منتشر کرده‌اند هم برخورد شده است؟
آیا این فرد پشت صحنه‌ی خاصی دارد؟ نمی‌دانیم. در همان استان چند ماه قبل ویدئویی از مدیر کل ارشاد استان پخش شد که افکار عمومی را جریحه‌دار کرد در باره فرجام آن مدیر هم توضیحی داده نشد.
متاسفانه افکار عمومی اینها را با هم مقایسه می‌کند و ممکن است نتایج خوبی نگیرد. این رفتار اسمش هرچه باشد حکمرانی عاقلانه نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.