کد خبر : 49182
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱

بیمه‌های دانشجویی و زنان خانه‌دار بهترین هدیه‌ برای فرزندان

بیمه‌های دانشجویی و زنان خانه‌دار بهترین هدیه‌ برای فرزندان
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان گفت:بیمه‌های دانشجویی و زنان خانه‌دار هدیه‌یی زیبا، ارزشمند و ماندگار برای فرزندان هستند.

هاتف‌خبر – مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان گفت:بیمه‌های دانشجویی و زنان خانه‌دار هدیه‌یی زیبا، ارزشمند و ماندگار برای فرزندان هستند.
به گزارش «هاتف خبر» مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با تشریح مزایای بیمه‌ی دانشجویی، از آن به عنوان اقدامی آینده‌نگرانه برای ایجاد امنیت خاطر و آرامش روانی و نیز هدیه‌یی زیبا و ماندگار به وسیله‌ی والدین برای فرزندان یاد نمود.
کیوان مرتضوی با بیان اینکه همه‌ی والدین به عنوان پدر یا مادر همواره نگران آینده‌ی فرزندان هستند، افزود: در این راستا پدران و مادران تلاش می‌کنند تا با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری تحصیلی و شغلی در این مسیر گام بردارند.
وی با اشاره به اینکه انتخاب مدرسه‌ی خوب، ثبت نام در کلاسهای مختلف کمک‌آموزشی، خرید کتابهای گوناگون برای موفقیت در فرزندان در کنکور، شرکت در جلسات مشاوره برای تضمین قبولی در رشته‌های خوب دانشگاهی و سرمایه‌گذاریهای اقتصادی، همگی تلاشهایی در این زمینه هستند، اظهار کرد: اما با بیمه نمودن فرزندانمان از یکطرف امنیت خاطر و آرامش روانی برای خودمان و از سویی دیگر میراث جاودان و ارزشمند برای آنها به جا می‌گذاریم. یعنی خیلی ساده، اگر فرزند دانشجو یا دختر بالای 18 سال داشته باشیم با انتخاب بیمه‌های دانشجویان یا زنان خانه‌دار(برای دختران مجرد بالای 18 سال) در زیرگروه بیمه‌ی حرف و مشاغل آزاد، سرمایه‌گذاری مطمئن برای آینده‌ی فرزندانمان رقم می‌زنیم.
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه با اقدام یاد شده با بیمه‌پردازی در عنفوان جوانی پسر یا دختر دلبندمان با ذخیره‌ی سابقه‌ی بیمه‌یی، آنها می‌توانند علاوه بر پوششهای تعهداتی مربوطه، در بهترین سنین میانسالی از مستمری بازنشستگی برخوردار شوند اذعان کرد: در دنیای مترقی امروز، بیمه، به ویژه بیمه‌های اجتماعی که مخاطب اصلی و مستقیم آن انسانها هستند، هزینه‌ محسوب نمی‎شود بلکه سرمایه‌گذاری مطمئن برای فردایی بهتر است.


وی افزود:بیمه‌های دانشجویان و زنان خانه‌دار سازمان تامین اجتماعی برای فرزندان بالای 18 سال ما راهکاری مطمئن و تضمینی برای آینده و هدیه‌یی ویژه برای گلهای باغ زندگیمان محسوب می‌شود.
کیوان مرتضوی با برشمردن برخی ویژگیهای این پوشش‌ بیمه‌یی گفت: با ایجاد حساب کاربری(ثبت نام) در سامانه‌ی خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی اینترنتی: es.tamin.ir با ورود به بخش بیمه‌شدگان، در منوی بیمه‌های خاص، والدین می‌توانند به راحتی ظرف چند دقیقه نسبت به انعقاد قرارداد و بیمه‌پردازی اقدام نمایند و نکته‌ی مهم اینکه نرخ حق بیمه و مبنای دستمزد را به دلخواه و در دامنه‌ی انتخابی و شرایط اقتصادی خود برگزینند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان سپس انواع حق بیمه برای قراردادها را شامل نرخ 12 درصد(بازنشستگی و فوت پس از آن)، نرخ 14 درصد(بازنشستگی و فوت قبل و بعد از آن) و نرخ 18 درصد(بازنشستگی، فوت و ازکارافتادگی) و در حال حاضر در دامنه‌ی ماهانه‌ی 660 تا 990 هزار تومان(برای حداقل حقوق سال) اعلام و خاطر نشان کرد: با پرداخت سرانه‌ی درمانی در هرماه، امکان استفاده از پوششهای مربوط به این خدمت نیز برای آنها فراهم خواهد بود.
گفتنی اینکه انعقاد این قرارداد، منجر به قطع دریافت مستمری پدر یا مادر نگردیده و در صورت برخوردار بودن فرزند از پوشش درمانی والدین، ادامه‌ی آن نیز امکانپذیر است.

منبع: روابط عمومی و امور فرهنگی اداره‌ی کل تامین اجتماعی استان گیلان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.