کد خبر : 49172
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

اعتبارات تبصره‌ی ۳ باید برای رفع مشکلات آب و فاضلاب محلات کم‌برخوردار شهر هزینه شود

اعتبارات تبصره‌ی ۳ باید برای رفع مشکلات آب و فاضلاب محلات کم‌برخوردار شهر هزینه شود
محمدحسین واثق کارگرنیا گفت: نداشتن امتیاز آب، برق و گاز برای ساکنان رشت پذیرفتنی نیست.

هاتف‌خبر – رئیس شورای اسلامی شهر رشت در نشست کمیسیون حمل و نقل و عمران این شورا گفت: بایستی اعتبارات حاصل از تبصره‌ی ۳ برای رفع مشکلات مرتبط با آب و فاضلاب در محلات کم‌برخوردار رشت هزینه شود.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا با حضور در نشست کمیسیون حمل و نقل و عمران این شورا با تاکید بر اینکه مقوله‌ها‌ی آب و فاضلاب تاثیری مستقیم بر سلامت و بهداشت افراد جامعه دارند، اظهار کرد: شورای شهر هم به دلیل اهمیت این مقوله‌ها روی سلامت شهروندان به این موضوع توجه ویژه دارد.
وی با بیان اینکه وضعیت برخی از محلات رشت از نظر آب و فاضلاب بسیار نامناسب است، افزود: ما انتظار داریم اعتبارات جمع‌آوری شده از محل تبصره‌ی ۳ برای رفع مشکلات مرتبط با آب و فاضلاب محلات کم‌برخوردار رشت هزینه شود.


رئیس شورای اسلامي شهر رشت با قدردانی از صداقت مجموعه‌ی آبفای استان گیلان در ارائه‌ی هزینه‌کردهای انجام شده از محل اعتبارات تبصره‌ی۳ تصریح کرد: تاکید شورای شهر به رفع مشکلات آب و فاضلاب در محلات کم‌برخوردار رشت است و امیدواریم با سرعت یافتن اجرای زیرساختها شاهد رفع این دغدغه‌ی به حق شهروندان رشت نیز باشیم.
کارگرنیا با تاکید بر تسریع در صدور مجوزهای حفاری برای دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون(آب، برق و گاز) از طریق معاونت عمرانی شهرداری رشت گفت: نداشتن امتیاز آب، برق و گاز برای ساکنان رشت پذیرفتنی نیست و امیدواریم بر اساس مصوبات الحاقی جدید شاهد تسریع در این زمینه باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.