کد خبر : 49102
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۳۷

پلیس ۴۵ تالار پذیرایی گیلان را ظرف یکماه پلمب کرد!

پلیس ۴۵ تالار پذیرایی گیلان را ظرف یکماه پلمب کرد!
سردار حسین حسن‌پور در این باره توضیح داد که در یکماه گذشته در استان گیلان ۴۵ تالار پذیرایی بر اساس رعایت نکردن ضوابط انتظامی مربوط به برگزاری مراسم، پلمب شده‌اند.

هاتف‌خبر – جانشین فرمانده‌ی انتظامی استان گیلان از پلمب ۴۵ تالار پذیرایی که او دلیلش را تخلف و هنجارشکنی عنوان کرد، خبر داد.
به گزارش «هاتف‌خبر» سردار حسین حسن‌پور در این باره توضیح داد که در یکماه گذشته در استان گیلان ۴۵ تالار پذیرایی بر اساس رعایت نکردن ضوابط انتظامی مربوط به برگزاری مراسم، پلمب شده‌اند.
جانشین فرمانده‌ی انتظامی استان گیلان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برپایی هرگونه مراسم، همایش و جشن در واحدهای صنفی مستلزم دریافت مجوز از اداره‌ی نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی و رعایت ضوابط و مقررات به وسیله‌ی متصدیان صنف مرتبط است.

 


وی افزود: ماموران اداره‌ی نظارت بر اماکن عمومی استان گیلان در یکماه گذشته از ۵۵۳ واحد صنفی تالار پذیرایی در گیلان بازدید کردند، به ۱۳۷ واحد تذکر ابلاغ شد، برای ۸۵ واحد اخطاریه‌ی پلمب صادر گردید، از ۷۴ واحد نیز تعهد گرفته شد و ۴۵ واحد هم به دلیل رعایت نکردن ضوابط انتظامی مربوط به برگزاری مراسم، هنجارشکنی و دیگر تخلفات صنفی پلمب گردید و از ادامه‌ی فعالیت آنها نیز جلوگیری شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.