کد خبر : 49078
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

نشست نامگذاری معابر شهری منطقه‌ی ۱ رشت برگزار شد

نشست نامگذاری معابر شهری منطقه‌ی ۱ رشت برگزار شد
این نشست به ریاست رئیس کمیسیون فرهنگی - اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت برگزار شده است.

هاتف‌خبر – نشست نامگذاری معابر شهرداری رشت با محوریت نامگذاری معابر بدون نام منطقه‌ی یک شهری به ریاست رئیس کمیسیون فرهنگی – اجتماعی شورای اسلامی این شهر برگزار شد.
به گزارش «هاتف‌خبر» از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، این نشست صبح روز سه شنبه هفتم آذر ماه ۱۴۰۲ با محوریت نامگذاری معابر بدون نام منطقه‌ی یک شهری به ریاست علیرضا تاج شهرستانی رئیس کمیسیون فرهنگی – اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت و با حضور نمایندگان اداره‌ی کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، اداره‌ی کل پست استان، مدیر منطقه‌ی یک شهری و کارشناسان شهرداری برگزار شد.
علیرضا تاج شهرستانی در این نشست به عقب‌ماندگی نامگذاری معابر بدون نام شهر رشت اشاره کرد و افزود: برای نامگذاری معابر بدون نام شهر به منظور تسریع در نامگذاریها باید به صورت هفتگی این جلسات برگزار شود.
مدیر منطقه‌ی یک شهر رشت نیز در این نشست گفت: با توجه به اینکه رشت مرکز استان و مقصد گردشگری بسیاری از مردم محسوب می‌شود، با گسترش شهر امکان شناخت و پیدا کردن مسیرها و کوچه‌ها برای شهروندان قدری سخت شده است.


یوسف یزدانی با اشاره به استفاده‌ی شهروندان از نرم‌افزارهای موبایلی برای مسیریابی، یادآور شد: ساماندهی و نظم در نامگذاری معابر برای اینکه شهروندان در مکانیابی دچار مشکل نشوند، بسیار مهم است.
وی به تلاش و همت کمیسیون فرهنگی – اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت در پیگیری نامگذاری معابر بدون نام نیز اشاره کرد و افزود : از سال گذشته یکسری معابر فاقد نام منطقه‌ی یک شهری را شناسایی کردیم ضمن اینکه تابلوهایی که بر اثر تابش نور خورشید یا تصادفات بی‌کیفیت شده‌اند، در اسرع وقت با شناسایی پیمانکار ساماندهی می‌شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.