کد خبر : 48895
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

قرارداد «تهیه‌ی اطلس جامع سرمایه‌گذاری شهر رشت» به امضا رسید

قرارداد «تهیه‌ی اطلس جامع سرمایه‌گذاری شهر رشت» به امضا رسید
قرارداد «تهیه‌ی اطلس جامع سرمایه‌گذاری شهر رشت» با هدف شناسایی فرصتها و ظرفیتهای این شهر در راستای رونق اقتصادی به امضا رسید.

هاتف‌خبر – به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، قرارداد «تهیه‌ی اطلس جامع سرمایه‌گذاری شهر رشت» با حضور سیدحسین رضویان رئیس کمیسیون توسعه‌ی پایدار شورای اسلامی شهر روز شنبه ۲۷ آبانماه ۱۴۰۲ به وسیله‌ی رحیم شوقی شهردار رشت با بخش خصوصی به امضا رسید.

۳۰ فرصت سرمایه‌گذاری رشت احصا و تعرفه شود
رئیس کمیسیون توسعه‌ی پایدار شورای اسلامی شهر رشت در نشست امضای این طرح، با قدردانی از تلاشهای صورت گرفته در راستای تهیه‌ی اطلس جامع سرمایه‌گذاری اظهار کرد: دیدگاه اصلاحی مد نظر اعضای شورا آن است که سرمایه‌گذاری در رشت یک چارچوب منظم و علمی داشته باشد.


سیدحسین رضویان به پیگیری سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری رشت در تهیه‌ی این اطلس اشاره کرد و افزود: امیدواریم در بازه‌ی زمانی یکساله با امکان‌سنجی مناسب در همه‌ی جغرافیای شهر رشت ۳۰ فرصت سرمایه‌گذاری به خوبی احصا و تعرفه شود.
وی «تهیه‌ی اطلس جامع سرمایه گذاری رشت» را بستری مناسب برای ورود سرمایه‌گذاران در زمینه‌ی انتخاب فرصتهای این شهر برای سرمایه‌گذاری دانست و بیان کرد: پیشاپیش آرزومندم که در این زمینه موفق باشید.

تهیه‌ی اطلس جامع سرمایه‌گذاری رشت با هدف جذب سرمایه گذار انجام می‌شود
شهردار رشت نیز در این نشست گفت: تدوین برنامه‌ی جامع توسعه‌ی سرمایه‌گذاری و مشارکتهای شهرداری رشت با هدف جذب سرمایه‌گذار از طریق انجام مطالعات اطلس جامع سرمایه‌گذاری شهر صورت گرفته و امیدواریم این موضوع را سریعتر به سرانجام برسانیم.
رحیم شوقی با بیان اینکه «اطلس جامع سرمایه گذاری شهر رشت» با هدف شناسایی فرصتها و ظرفیتهای این شهر در راستای رونق اقتصادی تهیه می‌شود، تصریح کرد: یکی از مباحثی که همواره مد نظر مدیریت شهری بوده، تدوین این اطلس جامع است.
وی گفت: قرارداد تدوین برنامه‌ی جامع توسعه‌ی سرمایه‌گذاری و مشارکتهای شهرداری رشت (تهیه‌ی اطلس جامع سرمایه‌گذاری شهر) به استناد بند «د» ماده‌ی ۸ اصلاحیه‌ی شیوه‌نامه‌ی سرمایه‌گذاری و مشارکتهای شهرداری رشت مبنی بر مکلف بودن شهرداری این شهر نسبت به «تهیه‌ی اطلس جامع سرمایه‌گذاری» و مشارکت شهر و همچنین نیاز شهر به شناسایی فرصتها و ظرفیتها در راستای رونق اقتصادی با بخش خصوصی به امضا رسیده است.


گفتنی است این اطلس بر اساس سرفصلهای شرح خدمات شامل ۱۰ مرحله همچون: «کلیات و بررسی مقدماتی»، «مطالعات پایه و شناخت شهر و شهرداری»، «بررسی اسناد فرادست»، «مطالعات پیشین با تاکید بر اهداف و راهبردهای اقتصادی»، «بررسی نظام حقوقی و اداری سرمایه‌گذاری در شهر»، «مشارکت با مدیریت شهری»، «مطالعات نظام بازار و رقابت در شهر»، «تهیه‌ی اطلس جامع سرمایه‌گذاری شهر (نقشه‌ی راه به همراه حداقل ۳۰ فرصت» و «تهیه و تدوین بسته‌های فرصت سرمایه‌گذاری شهر» و «انجام مطالعات پیش امکان‌سنجی فنی – اقتصادی» است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.