کد خبر : 48512
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

مامور قلابی در گیلان دستگیر شد

مامور قلابی در گیلان دستگیر شد
تحقیقات برای احتمال افزایش شاکیان مامور قلابی در شهرستان آستارا ادامه دارد.

هاتف‌خبر – یک مامور قلابی که در شهرستان آستارا فعالیت می‌کرد، پس از شناسایی، دستگیر شده با اعتراف به ۱۰ فقره اخاذی از شهروندان روانه‌ی زندان شد.
جانشین فرمانده‌ی نیروی انتظامی استان گیلان روز سه‌شنبه با اشاره به تلاشهای کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که پلیس همواره نسبت به آن تاکید دارد، درخواست کارت شناسایی معتبر از افرادی است که با عنوان مامور سازمانهای دولتی به شهروندان مراجعه می‌کنند.
حسین حسن‌پور افزود: در پی چندین مورد گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان مامور پلیس نسبت به اخاذی از شهروندان و سوءاستفاده از پوشش انتظامی اقدام می‌کند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی با بیان اینکه پس از بررسیها، صحت موضوع محرز و مشخص شد و معلوم گردید که این فرد با وعده‌های دروغین از مردم پول دریافت می‌کند.


حسن‌پور سپس افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان آستارا، مخفیگاه این فرد را در منطقه‌ی باغچه‌سرا شناسایی کرده و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
این مقام انتظامی از معرفی متهم ۴۵ ساله‌ی این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی خبر داد و خاطر نشان کرد: این فرد به ۱۰ فقره اخاذی اعتراف نمود و با ثبت شکایات شهروندان روانه‌ی زندان شد.
گفتنی است تحقیقات برای مشخص شدن احتمال وجود شاکیان بیشتر این فرد ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.