کد خبر : 48408
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

مدیرکل استاندارد گیلان با بیان اینکه هم‌اکنون بررسی استاندارد اجباری ۱۰ هزار و ۷۶۴ واحد صنفی در استان آغاز شده است، گفت: مردم از طریق سامانه ۱۵۱۷ به عنوان سفیران استاندارد متخلفان را به این سازمان معرفی کنند. مجتبی معصوم نژاد امروز در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته ملی استاندارد، با محکومیت جنایات رژیم

مدیرکل استاندارد گیلان با بیان اینکه هم‌اکنون بررسی استاندارد اجباری ۱۰ هزار و ۷۶۴ واحد صنفی در استان آغاز شده است، گفت: مردم از طریق سامانه ۱۵۱۷ به عنوان سفیران استاندارد متخلفان را به این سازمان معرفی کنند.

مجتبی معصوم نژاد امروز در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته ملی استاندارد، با محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار کرد: بی تردد داغ این ننگ از پیشانی اسرائیل و کشورهایی که با آتش بس از این وتو حمایت کردند پاک نمی‌شود.

وی با اشاره به یکصدمین سال اعتبار و تاسیس سازمان ملی استاندارد، افزود: رسانه‌ها ظرفیت و چشم‌های سوم مدیران نظام‌ جمهوری اسلامی هستند.

مدیرکل استاندارد گیلان با تقدیر از رسانه‌ها در انعکاس اخبار، رسانه‌ها را چشم بیدار جامعه برشمرد و گفت:  یک مدیر زمانی حرفه‌ای عمل می‌کند و به حاشیه نمی‌رود که خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان راهنما و مشاور بخشی از سازمان، نقاط ضعف و قدرت را شناسایی و ارائه کنند تا این نقاط ضعف توسط مدیران برطرف و نقاط قوت حفظ و برای خدمتگزاری بهتر استفاده شود.

معصوم‌نژاد با بیان اینکه مردم سفیران استاندارد هستند و  باید تخلفات را با شماره ۱۵۱۷ گزارش دهند، تصریح کرد: همکاران استاندارد ۱۰ هزار و ۷۶۴ واحد صنفی را که دارای استاندارد اجباری هستند، مورد بررسی قرار دادند.

وی کنترل کیفیت را خط قرمز سازمان برشمرد و گفت: برخی نمونه‌برداری ها از واحدهای تولیدی به صورت گسترده‌تر انجام و به عنوان مشتری وارد عمل شده و خریداری می‌کنیم تا کیفیت سنجی از کالا و خدمات ارزیابی شود.

مدیر کل استاندارد گیلان افزود: در قسمت خدمات که تا سال گذشته مغفول مانده بود، سازمان از نیمه دوم سال گذشته طرح پایش کیفیت در کل کشور و گیلان را الزامی کرد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.