کد خبر : 48095
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

پیش‌بینی امام جمعه‌ی رشت در سالگرد مهسا؛

امسال خبری از “ترقه‌بازی” نخواهد بود!

امسال خبری از “ترقه‌بازی” نخواهد بود!
امام جمعه‌ی رشت در خطبه‌های نماز جمعه‌ی این هفته در یک‌‌ پیش‌بینی جالب توجه، گفت: امسال دیگر خبری از ترقه‌بازی نخواهد بود.

هاتف‌خبر – امام جمعه‌ی رشت در خطبه‌های نماز جمعه‌ی این هفته پیش‌بینی کرد که در سالگرد مهسا، امسال دیگر ترقه‌بازی نخواهد بود.
به گزارش “هاتف‌خبر” حجت‌الاسلام رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه‌ی این هفته‌ی رشت گفت: دروغ‌پراکنی نخستین هدف شوم دشمنان بشری است. شما ببینید در همین ایام عاشورای سال گذشته در راستای شایعات اول مساله‌ی “زن، زندگی و آزادی” را با اخبار دروغ جعل کردند، پس از آن دروغ حکومت موروثی را منتشر کرده، سپس قتل یک دختر را مطرح کردند و در ادامه با دروغ‌سازی مجدد به مساله‌ی حجاب پرداختند تا به اهداف خود برسند.


وی گفت: تنها راه برای برملا کردن دروغهای دشمن و زمین زدن آنان «تبیین» است و سپس تصریح کرد: در تمام آمار‌های میدانی ما مشخص شده است که بیش از ۸۵ درصد مردم ایران طرفدار حجاب اسلامی هستند، اما رسانه‌های دروغ‌پرداز این باور را القا کردند که غالب مردم حجاب را کنار گذاشته‌اند و باعث شد بسیاری از خودیها نیز به این باور برسند.
امام جمعه رشت در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به سالگر مهسا گفت: دشمن امسال بر طبل توخالی می‌‌کوبد چرا که فریب‌خوردگان سال گذشته پشیمان شده‌اند، برخی از خانواده‌های فریب‌خوردگان نیز فرزندان و خویشان خود را برحذر می‌دارند.
وی همچنین اذعان‌ کرد: برخی از آنان از طریق دستگاه‌های امنیتی ایران توجیه شده‌اند و حرکتی نخواهند کرد، آنها حالا می‌دانند که خارج‌نشینان تنها وعده‌های دروغین می‌دادند و خود خارج‌نشینان نیز با یکدیگر دچار اختلاف شده‌اند.
فلاحتی در‌ پایان گفت: قدرت اقناعی جمهوری اسلامی بسیار قوی است بنا بر این، امسال دیگر خبری از ترقه‌بازی نخواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.