کد خبر : 47071
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸

دولت و مجلس درکی از سختیهای زندگی مردم ندارند

دولت و مجلس درکی از سختیهای زندگی مردم ندارند

هاتف‌خبر – دولتی داریم که با فقدان تجربه و تخصص روبه رو است. تحمیل هزینه و سختی به مردم ظلمی آشکار به آنها محسوب می‌شود. در شرایط گرانی و دشواری شرایط اقتصادی، با دولتی مواجه‌ایم که فیلتر می‌کند و اظهارات شاذ مطرح می‌نماید. به گزارش «هاتف‌خبر» این مطلب را یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب به «نواندیش»

هاتف‌خبر – دولتی داریم که با فقدان تجربه و تخصص روبه رو است. تحمیل هزینه و سختی به مردم ظلمی آشکار به آنها محسوب می‌شود. در شرایط گرانی و دشواری شرایط اقتصادی، با دولتی مواجه‌ایم که فیلتر می‌کند و اظهارات شاذ مطرح می‌نماید.
به گزارش «هاتف‌خبر» این مطلب را یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب به «نواندیش» گفت و با اشاره به مشکلات اقتصادی اینروزهای مردم که ملموس‌تر شده است، اظهار کرد: کالاهای مصرفی بعضاً با گرانی بیش از 100 درصدی مواجه شده‌اند،‌ خرید خانه که جای خود دارد،‌ تمدید خانه‌ی اجاره‌یی برای مستاًجران دشوارتر از هر دشواری دیگر شده است، بیکاری بیداد می‌کند و کلاً جامعه درگیر گرفتاری سخت شده است.
حسین کاشفی گفت: با همه‌ی این بحرانها ما با دولتی مواجه‌ایم که فیلتر می‌کند و اظهارات شاذ مطرح می‌کند. در نتیجهِ‌ این مردم هستند که روزبه‌روز با گره‌های معیشتی بیشتر روبه‌رو می شوند. آنهم در حالی که هیچ،‌ تاًکید می‌کنم هیچ امیدی به اصلاح امور ندارند.

در واقع وقتی دولتی داریم که با فقدان تجربه و تخصص روبه‌رو است،‌ در چنین شرایطی مگر می‌توان امیدوار به اصلاح امور بود؟ قطعاً «نه»!
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در ادامه می‌گوید: مردم ایران در بزنگاه‌های دشواری پای کشورشان ایستاده‌اند و بارها ثابت کرده اند،‌ حتی حاضرند از آسایش خود بگذرند تا خللی به کشور وارد نشود. شرح این شرایط مویدِ‌ این است که تحمیل هزینه و سختی به این مردم ظلمی آشکار است. بنا بر این لازم است،‌ همه‌ی ارکان نظام،‌ اعم از انتخابی و انتصابی همهِ هم و غم‌شان را تنها در راستای تزریق امنیت،‌ به ویژه امنیت اقتصادی به جامعه به کار بگیرند. یعنی اینطور نباشد که دولتیها به آرمانهای ایدئولوژیک خود توجه کنند و نمایندگان مجلس هم تنها در تلاش باشند و کارهایی انجام بدهند و حرفهایی بزنند که در انتخابات آتی تاًیید صلاحیت شوند.
وی تصریح کرد: با نگاهی نه چندان دقیق به نوع فعالیت اینروزهای دولت و مجلس می‌توان به این نظر رسید که هم دولتیها و هم مجلس‌نشینان درکی از سختیهایی که امروز زندگی را برای مردم دشوار کرده است، ندارند. در واقع این فضای هزینه‌ساز و نگران‌کننده ریشه در دو انتخابات کم راًی 1398 و 1400 دارد. به این معنی که برندگانِ انتخابات کم‌مشارکت نمی‌توانند توقعهای افکار عمومی را بفهمند که این امر ترمیمِ‌ فضای کدر را بعید می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.