کد خبر : 16934
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰:۳۰

دو برنامه‌ی تجلیل در اداره‌ی کل نوسازی مدارس گیلان/ تجلیل از «برگزیدگان مسابقه‌ی معماری» و «اعضای ستاد هماهنگی» بیستمین جشنواره‌ی «خیّرین مدرسه‌ساز گیلان»

دو برنامه‌ی تجلیل در اداره‌ی کل نوسازی مدارس گیلان/ تجلیل از «برگزیدگان مسابقه‌ی معماری» و «اعضای ستاد هماهنگی» بیستمین جشنواره‌ی «خیّرین مدرسه‌ساز گیلان»

هاتف‌خبر- دو برنامه‌ی مجزای تجلیل از برگزیدگان مسابقه‌ی معماری «بیستمین جشنواره‌ی خیّرین مدرسه‌ساز گیلان» و تجلیل از اعضای ستاد هماهنگی «بیستمین جشنواره‌ی خیّرین مدرسه‌ساز استان گیلان» در اداره‌ی کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان با حضور مهندس اوسط مقدم برگزار شد.

از برگزیدگان مسابقه‌ی معماری «بیستمین جشنواره‌ی خیّرین مدرسه‌ساز گیلان» تجلیل شد
هاتف‌خبر-– آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقه‌ی معماری «بیستمین جشنواره‌ی خیّرین مدرسه‌ساز استان گیلان» در اداره‌ی کل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان در رشت برگزار شد.


به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی اداره‌ی کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان این آیین با حضور مهندس علی اوسط مقدم مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان، استادان دانشگاه و برگزیدگان این مسابقه برگزار شد و با اهدای لوح سپاس و تندیس مسابقه از منتخبان تجلیل به عمل آمد.
مهندس اوسط مقدم در این برنامه با گرامیداشت حماسه‌ی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: ایثار، مقاومت و ازخودگذشتگی مردم در آزادسازی خرمشهر ستودنی است.
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان هدف از برگزاری مسابقه‌ی معماری را برای حاضران تشریح کرد و گفت: اداره‌ی کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در راستای ایجاد پویایی در معماری مدارس و ارتقای سطح کیفی و کمی آن و همچنین طراحی مدارس با رویکرد نوین، اقدام به برگزاری مسابقه‌یی با همین عنوان نموده است.


مهندس اوسط مقدم با بیان اینکه هرکس باید با عشق و علاقه کار خود را انجام دهد، افزود: معماری که با عشق و علاقه طرحی را خلق می‌نماید، قطعاً اثرش ماندگار خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه فضاهای آموزشی ما باید جاذبه داشته باشند، تصریح کرد: باید از احداث سازه‌های بی‌روح بپرهیزیم و سازه‌هاییی بسازیم که با روح لطیف دانش‌آموزان همخوانی داشته باشند.
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان سپس با بیان اینکه نوسازی مدارس باید دارای نیروی انسانی خلاق باشد، تاکید کرد: باید از خلاقیت نیروهای جوان برای فراهم‌سازی بسترها و زمینه‌های فعالیت آینده‌سازان این مرز و بوم استفاده کنیم.


گفتنی است در ادامه هریک از برگزیدگان این مسابقه به معرفی پژوهشهای انجام شده‌ی خود در زمینه‌ی فضاهای آموزشی پرداختند.
شایان گفتن است در پایان این برنامه نیز با اهدای لوح سپاس و تندیس مسابقه از برگزیدگان تجلیل به عمل آمد.

اعضای ستاد هماهنگی «بیستمین جشنواره‌ی خیّرین مدرسه‌ساز استان گیلان» تجلیل شدند
هاتف – همچنین در برنامه‌یی دیگر از اعضای ستاد هماهنگی «بیستمین جشنواره‌ی خیّرین مدرسه‌ساز استان گیلان» تجلیل و قدردانی شد.


به گزارش روابط عمومی اداره‌ی کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان با حضور مهندس علی اوسط مقدم از برگزارکنندگان و اعضای ستاد هماهنگی «بیستمین جشنواره‌ی خیّرین مدرسه‌ساز استان گیلان» تجلیل و قدردانی شد.
مهندس اوسط مقدم در این برنامه در سخنانی با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان و شبهای قدر گفت: شبهای قدر را که اوج معنویت ماه مبارک رمضان است در پیش داریم و امیدوارم همه‌ی ما بتوانیم از این فرصت خودسازی به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.
وی همچنین اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم در این شبهای پر از معنویت هر چه بیشتر و بهتر از خوان گسترده‌ی الهی بهره برده و برای عروج معنوی خود استفاده کنیم.


وی همچنین با قدردانی از تلاشهای صورت گرفته در برگزاری این برنامه‌ی باشکوه افزود: از تمامی اعضای محترم ستاد و برگزارکنندگان این همایش صمیمانه تشکر می‌نمایم.
مهندس اوسط مقدم در ادامه با تشکر از برگزارکنندگان همایش گفت: برگزاری این جشنواره و قدردانی از خیرین مدرسه‌ساز می‌تواند بسترهای لازم را برای توسعه‌ی زیرساختهای آموزشی استان گیلان بیش از پیش فراهم آورد.
وی یکی از بخشهای موفق جشنواره را برگزاری نمایشگاه دستادورهای خیرین مدرسه‌ساز عنوان کرد و یادآور شد: این نمایشگاه در ابعاد مختلف به همت برگزارکنندگان آن بسیار موفق بود که قابل ستایش است.
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان در بخشی دیگر از سخنانش تجلیل خیرین را بسیار مهم توصیف نمود و اظهار کرد: باید به بهترین شکل ممکن از خیرین محترم مدرسه‌ساز تجلیل شود.


گفتنی است مهندس قدسی معاون مشارکتهای مردمی اداره‌ی کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان نیز در آغاز این برنامه گزارشی از روند برگزاری جشنواره را ارائه نمود و ازهمراهی و حمایتهای مدیر کل و دیگر اعضای ستاد قدردانی کرد.
گفتنی است در پایان این برنامه نیز از برگزارکنندگان «بیستمین جشنواره‌ی خیرین مدرسه‌ساز استان گیلان» تجلیل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.