کد خبر : 15966
تاریخ انتشار : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸

روزانه حدود۲۰ نفر به مستمری‌بگیران تامین اجتماعی گیلان افزوده می‌شود

روزانه حدود۲۰ نفر به مستمری‌بگیران تامین اجتماعی گیلان افزوده می‌شود

هاتف‌خبر – مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان از افزایش ۷.۴ درصدی شمار مستمری‌بگیران تامین اجتماعی استان گیلان خبر داد.

   هاتف‌خبر – مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان از افزایش ۷.۴ درصدی شمار مستمری‌بگیران تامین اجتماعی استان گیلان خبر داد.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی اداره‌ی کل تامین اجتماعی استان گیلان، جمیل حق‌پرست گفت: در پایان سال ۱۳۹۶ مستمری‌بگیران تامین اجتماعی استان گیلان ۱۱۶ هزار و ٣٣١ نفر بوده‌اند.
وی افزود: از این تعداد مستمری‌بگیر ۷۸ هزار و ٥٥١ نفر بازنشسته، ششهزار و ٥٥٤ ازکارافتاده و ۳۱ هزار و ٢٢٦ بازمانده‌ بوده‌اند که زیرپوشش خدمات اداره‌ی کل تامین اجتماعی استان گیلان بودند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به این مطلب گفت: آمار نشان می‌دهد با توجه به اینکه در سالهای اخیر به طور متوسط روزانه شاهد اضافه شدن حدود ٢٠ نفر به جرگه‌ی مستمری‌بگیران تامین اجتماعی استان گیلان بوده‌ایم، پیش‌بینی می‌گردد که با استخراج و لحاظ کردن آمار فروردین ماه این تعداد تا پایان ماه جاری به ۱۱۷ هزار مستمری‌بگیر برسد.
وی با اشاره به افزایش ۷.۴ درصدی مستمری‌بگیران در یکساله‌ی گذشته اذعان نمود: این میزان افزایش درخروجیها(دریافت کنندگان تعهدات بلندمدت) درحالی تحقق یافته است که شمار بیمه‌شدگان اصلی(پرداخت‌کنندگان حق بیمه) در این مدت از ۴۰۱ هزار و ٦٥٢ نفر به ۴۰۷ هزار و ٩٧ نفر افزایش یافته است که بیانگر افزایش ۱.۳ درصدی در ورودیها است.
جمیل حق پرست در پایان خاطر نشان ساخت: در این بین تعداد بازنشستگان با ۶.۹ درصد، تعداد بازماندگان با ۹.۴ درصد و تعداد ازکارافتادگان حدود ٤ درصد افزایش داشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.