هاتفخبر – از ابتدای شروع سامانهی نوبتدهی غیرحضوری از تیر ماه ٩٦ تا پایان سال ۱۳۹۶ در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان نزدیک به ٣٤٢ هزار نفر از بیمهشدگان از این طریق نوبت دریافت نمودهاند.
هاتفخبر – از ابتدای شروع سامانهی نوبتدهی غیرحضوری از تیر ماه ٩٦ تا پایان سال ۱۳۹۶ در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان نزدیک به ٣٤٢ هزار نفر از بیمهشدگان از این طریق نوبت دریافت نمودهاند. به گزارش «هاتفخبر» دکتر محمدحسین شهدینژاد با ارائهی گزارشی از سامانهی نوبتدهی متمرکز که از ابتدای تیرماه ٩٦ در استان راهاندازی شده است، اظهار نمود: نزدیک به ٣٤٢ هزار نفر از بیمهشدگان عزیز تامین اجتماعی توانستند در مدت ٩ ماههی سال ٩٦ از ابتدای تیرماه از مراکز درمانی تامین اجتماعی استان نوبت دریافت نمایند.
وی افزود: چهار روش برای دریافت نوبت از مراکز درمانی تامین اجتماعی استان گیلان وجود دارد که بیشترین استفاده در این مدت از روش تلفنی بوده با ٨٤ درصد و بقیه از روش سایت اینترنتی، سیستم USSD و APP موبایل بوده است. مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان با اعلام اینکه ١٢ مرکز درمانی و یک ملکی به نام «بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت» خدمات درمانی مستقیم به بیمهشدگان تامین اجتماعی استان ارائه میدهند، افزود: در مجموع بیشترین میزان روشهای نوبتدهی غیرحضوری مربوط به پلی کلینیک تخصصی دریا(انزلی) بوده که نزدیک به ٦٤هزار نوبت در این مدت اخذ گردیده و پس از آن پلیکلینیک تخصصی شمارهی یک رشت با بیش از ٤٠هزار نوبت و «بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت» با ٣٣ هزار نوبت غیرحضوری دارند.
دکتر شهدینژاد در استفاده از سیستم USSD کلینک مستقل دندانپزشکی را پیشگام دانست و بیان نمود: این مرکز با ارائهی نوبت به بیش از ١٣هزار نفر بیشترین میزان را بین مراکز درمانی استان برخوردار بوده است. وی همچنین بیشترین نوبتدهی غیرحضور در استان را مربوط به پزشکان عمومی برشمرد و اظهار نمود: بیمهشدگان تامین اجتماعی در این مدت با دریافت نزدیک به ١١٦هزار نوبت غیرحضوری برای پزشکان عمومی بیش از ٤٠ درصد نوبتها را به این گروه از پزشکان اختصاص دادند.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.