کد خبر : 14990
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴

طرح “سفیران انرژی” برای گسترش آموزه های مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی اجرا می شود

طرح “سفیران انرژی” برای گسترش آموزه های مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی اجرا می شود

 هاتف خبر – مهندس حسین اکبر مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان از گسترش آموزه های مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در لایه های مختلف جامعه خبر داد.

   هاتف خبر – مهندس حسین اکبر مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان از گسترش آموزه های مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در لایه های مختلف جامعه خبر داد.

   به گزارش “هاتف خبر” وی در این زمینه توضیح داد: اشاعه ی فرهنگ مصرف بهينه و ايمن گاز از سالهاي دور جزو اهداف شركت گاز استان گيلان بوده و اين مهم با گسترش گازرسانی به اقصی نقاط استان و افزایش تعداد مشترکین گاز طبیعی اهمیتی بیشتر یافته است.

   به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان، مهندس اکبر در باره ی تعریف این پروژه ی آموزشی بزرگ در استان گفت: به دنبال بخشنامه ی دولت به همه ی وزارتخانه ها، سازمانها، مؤسسات، شركتهاي دولتي و استانداريهاي سراسر كشور مبني بر صرفه جويي در مصرف انرژي، در سال 93 طرح اشاعه ی فرهنگ مصرف بهينه و ايمن گاز طبيعي با عنوان «سفيران انرژي» به وسیله ی شركت گاز استان گيلان پيشنهاد گرديد.

   وی ادامه داد: جامعه ی هدف اين طرح كه در نوع خود با توجه به دامنه و گستردگي و نوع اجراي آن كم نظير است، مدارس شهري و روستايي، مساجد، ادارات، روستاهاي مشمول طرح بند ق و همه ی مشتركين گاز طبيعي در استان است و با تعميم آن به سراسر كشور مي توان این طرح را به عنوان نهضتی فراگير ملي براي ارتقای فرهنگ عمومي معرفی نمود.

   مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان تصریح کرد: براي حمايت از اجراي هرچه بهتر اين مهم، طرح یاد شده جزو پروژه هاي بهبود شركت گاز استان گيلان قرار گرفت و براي آن روش و دستورالعمل اجرا، برنامه زمانبندي و بودجه هاي مناسب پيش بيني گردید.

   مهندس اکبر افزود: براي انجام هر چه بهتر اين طرح بزرگ جلساتي با نمايندگان از فرمانداريهای استان برگزار گردید و سياستها و نحوه ی انجام امور مشخص شد و به دنبال آن جلسات اوليه براي پيادهسازي آن اجرا گرديد که تا اوايل امسال به طول انجاميد.

   وی بیان نمود: فاز اجرايي طرح سفیران انرژی تاكنون در هشت شهرستان انزلي، لاهيجان، لنگرود، فومن، رضوانشهر، تالش، املش و رودسر آغاز شده و سفيران آموزش ديده شروع به آموزش در جامعه ی هدف كه در اين مرحله دانش آموزان عزیز هستند، نموده اند.

   مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان با بیان این مطلب که طرح سفیران انرژی برای دیگر شهرستانها نيز برنامه ريزي شده است؛ اظهار نمود: به امید خدا با اجرای موفقیت آمیز این طرح در کل استان شاهد تسری آن به سراسر کشور و نهادینه شدن فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در کشور باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.