کد خبر : 14856
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳

امسال مراجعه کنندگان “بیمارستان رسول اکرم رشت” ۱۵ درصد افزایش یافته است

امسال مراجعه کنندگان “بیمارستان رسول اکرم رشت” ۱۵ درصد افزایش یافته است

 هاتف خبر – در ۹ ماهه ی نخست امسال بیش از ١٧٧ هزار بیمار به “بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت” مراجعه نموده اند که نسبت به سال گذشته ١٥درصد افزایش نشان می دهد.

   هاتف خبر – در ۹ ماهه ی نخست امسال بیش از ١٧٧ هزار بیمار به “بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت” مراجعه نموده اند که نسبت به سال گذشته ١٥درصد افزایش نشان می دهد.
به گزارش “هاتف خبر” دکتر محمدحسین شهدی نژاد مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: تعداد بیماران بستری شده ی “بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت” در ۹ ماهه ی نخست امسال هم بیش از ١٣ هزار نفر بوده که در همین مدت بیش از ششهزار و ۵۰۰  عمل جراحی در این بیمارستان انجام گرفته است.

   به گزارش روابط عمومی مدیدیت درمان تامین اجتماعی استان گیلان تعداد مراجعان مراکز درمانی این اداره ی کل در ۹ ماهه ی نخست امسال اشاره نمود و افزود: در این مدت با مراجعه بیش از یک میلیون و ٣٣٢ هزار نفر به ١٣‌ مرکز درمانی ملکی اداره ی کل تامین اجتماعی استان گیلان به افزایش ۵.۵ درصد نسبت به همین مدت در سال پیش آن رسیده است.

   دکتر محمدحسین شهدی نژاد اظهار نمود: در همین مدت تعداد مراجعان به پزشکان عمومی افزون بر یک میلیون و ٢٢ هزار نفر و مراجعان به پزشکان متخصص بیش از ٢٢٠ هزار نفر بوده است.


مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان مراجعان به دندانپزشکان در مراکز ملکی تامین اجتماعی را بیش از ٩٠ هزار نفر بیان نمود و افزود: تعداد افراد خدمت گیرنده در این زمینه نسبت به همین مدت در سال پیش ١٢ درصد افزایش داشته است.
دکتر شهدی نژاد به  افزایش ۱۸.۸ درصدی مراجعان به پلی کلینیک تخصصی لاهیجان در همین مدت اشاره نمود و گفت: بیشترین افزایش مراجعان به مراکز ملکی مدیریت درمان استان را پلی کلینیک تخصصی لاهیجان با مراجعه بیش از ١٠٧ هزار نفر داشته و پس از آن کلینیک مستقل دندانپزشکی رشت با افزایش بیش از  ١٧ درصد و مراجعه بیش از ٤٤ هزار نفر بیشترین رشد را داشته است.
وی سپس تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد با اداره ی کل تامین اجتماعی استان گیلان تا پایان ٩ماهه ی نخست امسال را دو هزار و ۷۳ مرکز درمانی، تشخیصی، دارویی عنوان نمود و گفت: در این ٧١ مرکز درمانی و تشخیصی قرارداد جدید با دفتر اسناد پزشکی استان گیلان منعقد نموده اند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان سپس تعداد مراجعان به مراکز درمانی طرف قرارداد را در این مدت بیش از هفت میلیون و ٣٢٧ هزار نفر برشمرد که از این تعداد افزون بر هقت میلیون و ٢٥٦ هزار نفر از خدمات سرپایی طرفهای قرارداد بهره مند گردیدند و بیش از ٧١ هزار نفر نیز در مراکز طرف قرارداد بستری شدند.
دکتر محمدحسین شهدی نژاد سپس یادآور شد: به منظور افزایش رضایتمندی بیمه شدگان عزیز بیش از ١٧٠ هزار مورد نسخه های دارویی طرفهای قرارداد و بخش قابل توجهی از خدمات پاراکلینیک ارائه شده بدون حضور بیمار یا طرفهای قرارداد در بستر سیستم الکترونیکی تایید شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.