کد خبر : 14709
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

رسانه ها برقراری عدالت را از مسوولان مطالبه کنند

رسانه ها برقراری عدالت را از مسوولان مطالبه کنند

هاتف خبر – سیدمهدی فرشادان به “خبرگزاری خانه ملت” گفت: قوای سه گانه برای برقراری عدالت تلاش می کنند اما اقدامات صورت گرفته کافی نیست.

   هاتف خبر – سیدمهدی فرشادان به “خبرگزاری خانه ملت” گفت: قوای سه گانه برای برقراری عدالت تلاش می کنند اما اقدامات صورت گرفته کافی نیست.

   به گزارش “هاتف خبر” این‌نماینده ی مجلس در ا امه گفت: تحقق بسیاری از مظاهر عدالت نیازمند شرایط مساعد و رفع موانع است و از آنجایی که قدرت و امکانات در اختیار حکومت قرار دارد، حاکمیت باید بتواند این شرایط را فراهم کرده و موانع را برطرف کند.

   نماینده ی مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از تلاشهای اخیر مجلس برای تحقق عدالت اجتماعی پرداختن به موضوع پرداخت حقوق مدیران و کارکنان بود که تلاش کردیم در جریان بررسی بودجه، نگاهی درست و درست به این موضوع داشته باشیم چنانچه افرادی که از میزان حقوق کم برخوردار هستند تا سقف 18 درصد امکان افزایش حقوق یافته اند.

   وی افزود: از دیگر سو تلاش کردیم حقوق مدیران را افزایش ندهیم تا شکافهای بین طبقات، کمتر شده و تبعیضهای چشمگیر هم کاهش یابد.

   فرشادان در ادامه تامین معیشت را مهمترین بخش برای بروز بی عدالتی و تبعیض دانست و افزود: یکی از مواردی که باعث از بین رفتن عدالت می شود متعهد نبودن به رعایت حقوق دیگران است. بنا بر این اگر قصد داریم عدالت اجتماعی برقرار شود، افراد باید به حق خود قانع باشند و از تجاوز به حقوق دیگران بپرهیزند اما متأسفانه به هر دلیلی عده یی در جامعه به حق خود قانع نیستند.

   عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین رسانه ها و جریانات سیاسی نیز وظیفه یی در تحقق عدالت بر عهده دارند. آنها باید عدالت را از مسوولان و دولتمردان مطالبه کنند تا این استمرار در این مطالبه باعث جدیتر شدن مسوولان در برقراری عدالت باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.