کد خبر : 14629
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

شرکت گاز و جمعیت هلال احمر گیلان تفاهمنامه‌ی همکاری امضا کردند

شرکت گاز و جمعیت هلال احمر گیلان تفاهمنامه‌ی همکاری امضا کردند

هاتف – شرکت گاز گیلان با جمعیت هلال احمر استان همکاری مشترک خواهند نمود.

   هاتف – شرکت گاز گیلان با جمعیت هلال احمر استان همکاری مشترک خواهند نمود.

   به گزارش “هاتف خبر” روز یکشنبه ششم اسفند ماه امسال در نشستی با حضور مدیران شرکت گاز استان و جمعیت هلال احمر گیلان، تفاهمنامه ی همکاری امضا شد.

   مهندس حسین اکبر تاکید کرد که این تفاهمنامه اثراتی مثبت و خوب برای هر دو تشکیلات و جامعه داشته باشد.

   وی با بیان مختصری از چکونگی آغاز گازرسانی در استان، گازرسانی گسترده به مناطق مختلف گیلان را از ثمرات انقلاب اسلامی درجهت توسعه ی عدالت بین مردم عنوان نمود.

  مهندس اکبر ادامه داد: هم اکنون ضریب نفوذ گازرسانی در شهرها صد در صد و در روستاها 93.5 درصد است و در حوزه ی صنعتی هم افزون بر پنج هزار و 200 مشترک داریم و با همکاری شرکت پخش فرآورده های نفتی، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت به دنبال گازدار نمودن دیگر صنایع باقیمانده هستیم.

    مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با توجه به رو به انتها بودن توسعه ی کمی گازرسانی، کیفی سازی خدمات را مهمترین اولویت شرکت گاز عنوان نمود و در همین راستا به اجرای موفق طرح سفیران انرژی درجهت افزایش آگاهی قشرهای مختلف جامعه در مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی اشاره کرد.

   وی اظهار کرد: به لطف آموزشها و تبلیغات صورت گرفته و رعایت نکات ایمنی به وسیله ی مردم استان گیلان از ابتدای امسال تاکنون مرگ خاموش در استان نداشته ایم.

  همچنین در این نشست مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با تشکر از همراهی شرکت گاز استان به بیان شرحی از وضعیت و خدمات این تشکیلات پرداخت.

   وی با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر در زمینه ی امداد و نجات گفت: این سازمان علاوه بر حضور مؤثر در بحرانها و حوادث در حوزه ی خدمات اجتماعی نیز کمکهای حمایتی مختلفی را به قشرهای آسیب پذیر جامعه می نماید که عمدتا” افراد و خانوارهای درگیر در بحرانها و آسیبها هستند را شامل می شوند.

   ولی پور ادامه داد: سازمان جمعیت هلال احمر علاوه بر این وظایف، فعالیتهای توانبخشی و آموزشی را نیز در دستور کار خود قرار داده و در راستای انجام وظیفه ی آموزش همگانی، آموزش به اقشار جامعه را در برنامه دارد و در همین راستا به دنبال تعامل و انعقاد تفاهمنامه ی همکاری با سازمانها و مراکز و دستگاه های اجرایی استان است.

   مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به حادثه خیز بودن استان، گسترش تعاملات با دیگر سازمانها و آموزشهای همگانی را  امری ضروری دانست.

   وی در پایان با توجه به تعامل خوب و مسوولیت پذیری شرکت گاز استان گیلان، از این شرکت خواست تا از برنامه های آموزشی جمعیت هلال احمر حمایت نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.