کد خبر : 14616
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

روسای دانشگاه‌های استان میهمان دانشگاه گیلان شدند

روسای دانشگاه‌های استان میهمان دانشگاه گیلان شدند

هاتف خبر – نشست مشترک رؤسای دانشگاه های استان به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار شد.

هاتف خبر – نشست مشترک رؤسای دانشگاه های استان به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار شد.

به گزارش “هاتف خبر” دانشگاه گیلان صبح روز شنبه ی گذشته میزبان رؤسای دانشگاه های استان گیلان بود که در این نشست در ارتباط با مسائل مختلف دانشگاه های مختلف استان بحث و تبادل نظر شد.

دکتر احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان در این نشست با تبریک فرا رسیدن روز مهندس، به شکلگیری هست یه اولیه شورای آموزش عالی دانشگاه های استان گیلان در سال ۱۳۹۴ اشاره کرد و با بیان اینکه این شورا با هدف ایجاد هماهنگی و ارتقای آموزش عالی استان و پیگیری مسائل مشترک دانشگاه ها شکل گرفته است، خاطر نشان کرد: با توجه به وجود حدود ۱۲۰ هزار دانشجو و دهزار و ۲۰۰ عضو هیأت علمی در استان گیلان ما همچنان نیازمند همکاری بیشتر در راستای هم افزایی نیروها و امکانات دانشگاه های استان گیلان هستیم.

رئیس دانشگاه گیلان همچنین در این نشست از برگزاری همایش گرامیداشت پنجاهمین سال تأسیس آموزش عالی در استان گیلان با حضور مقامات کشوری و با برگزاری برنامه های مختلف با مشارکت دانشگاه های استان خبر داد.

گفتنی اینکه در نشست یاد شده همچنین هر یک از رؤسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان گیلان با اشاره به لزوم آسیب شناسی مسائل و مشکلات آموزش عالی استان و نقش دانشگاه های استان‌گیلان در تصمیم گیریهای استانی تاکید کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.