کد خبر : 14161
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

تمهیدات سازمان صنعت، معدن و تجارت برای کنترل بازار روزهای پایانی سال

تمهیدات سازمان صنعت، معدن و تجارت برای کنترل بازار روزهای پایانی سال

هاتف خبر- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از تمهیدات و اقداماتی که برای نظارت و کنترل بازارهای استان در روزهای پایانی سال انجام می شود، سخن گفت.

   هاتف خبر– رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از تمهیدات و اقداماتی که برای نظارت و کنترل بازارهای استان در روزهای پایانی سال انجام می شود، سخن گفت.
به گزارش “هاتف خبر” از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، دکتر فرهاد دلق پوس از فعالیت 100 هزار و 200 واحد صنفی در این استان خبر داد و گفت: ۱۸ فروشگاه بزرگ و زنجیره یی با ۸۴ شعبه در سراسر استان فعالیت می کنند.

   وی به مرزی بودن استان گیلان اشاره کرد و افزود: این ظرفیت استان موجب افزایش ورود مسافران و گردشگران به گیلان می‌شود.

   رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به شرایط اقلیمی و ویژگی گردشگری استان  و اینکه در روزهای پایانی سال این موضوع توجهی ویژه‌ را به افزایش مصرف و نیازمندیهای استان سبب شود؛ بیان کرد: با آمادگی کامل باید خدمات مطلوبی را به مردم و مسافران ارائه دهیم.

دلق‌پوش با اشاره به اینکه استان گیلان از توانمندی مطلوبی در زمینه ی بازرگانی برخوردار است؛ از تشدید نظارت‌ بر واحدهای صنفی استان گیلان در روزهای پایانی سال خبر داد و خاطر نشان کرد: نظارت بر قیمتها، خدمات، نمایشگاه‌های بهاره با مشارکت شرکت‌های تولیدی و شرکتهای پخش در مرکز استان و شهرستانهای استان از اقدامات ویژه به‌منظور تنظیم بازار شب عید است.

    وی با تاکید بر اینکه برگزاری جلسات منظم تنظیم بازار در شهرستانهای استان گیلان به‌طور ویژه دنبال می‌شود؛ تصریح کرد: به‌منظور تنظیم بازار شب عید، راه‌اندازی فروش فوق‌العاده در شهرستانهایی که نمایشگاه بهاره برپا نمی‌شود در دستور کار است.

  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به اینکه بازدید از انبار‌‌های فروش مواد غذایی و فروشگاه‌ها به‌طور مداوم در استان گیلان انجام می‌شود گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز به‌منظور تنظیم بازار در سراسر استان گیلان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح از هفتم بهمن تا پایان فروردین ماه با هدف کنترل، نظارت بر بازار کالا، خدمات و ایجاد آرامش روانی در استان اجرا می‌شود؛ تاکید کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف صنفی را از طریق شماره تماس 124 به‌طور شبانه‌روزی به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به اینکه نحوه ی گشت نظارت ویژه ی نوروز در دو بخش خدماتی و قیمت کالا است خاطرنشان کرد: کالاهای اساسی و مورد نیاز روزانه در ایام پایانی سال به‌طور ویژه نظارت می‌شوند و تاکید نمود که استان گیلان برای عرضه ی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم با هیچ‌مشکلی روبه رو نبست..

وی از نظارت بر شرکتهای خدماتی و حمل و نقلی درونشهری و برونشهری در استان گیلان خبر داد و گفت: نظارت بر قیمت و ارائه ی خدمات در شرکتهای یاد شده به‌طور ویژه رصد می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.