کد خبر : 14176
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹

بیمارستان رازی صاحب همراه سرا می شود

بیمارستان رازی صاحب همراه سرا می شود

هاتف خبر – مدیرعامل مجمع خیران سلامت گیلان از راه اندازی نخستین همراه سرای دولتی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با مشارکت خیران سلامت خبر داد.

   هاتف خبر – مدیرعامل مجمع خیران سلامت گیلان از راه اندازی نخستین همراه سرای دولتی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با مشارکت خیران سلامت خبر داد.

   دکتر کیانوش کوچکی نژاد در گفت و گو با “پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی گیلان”( وب دا) گفت: با کمک خیرین سلامت و در راستای افزایش رضایتمندی بیماران و همراهان، اولین همراه سرا دولتی گیلان در بیمارستان رازی رشت، راه اندازی می شود.


به گزارش “هاتف خبر” وی افزود: این بخش در سه طبقه طراحی شده و شامل؛ واحد اطلاعات، سالن انتظار، خوابگاه، فروشگاه، نمازخانه، فروشگاه و بوفه گرم و سرد است.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت گیلان خاطرنشان کرد: با مشارکت خیرین تا کنون سه میلیارد و 340 میلیون ریال برای احداث همراه سرا در بیمارستان رازی رشت هزینه شده و در این زمینه برای اتمام پروژه، اعتباری معادل شش میلیارد ریال مورد نیاز است. بدیهی است با مشارکت خیرین سلامت می توان به زودی شاهد افتتاح اولین همراه سرا در دانشگاه علوم پزشکی گیلان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: میزان مراجعان به مراکز دولتی گیلان مبین مراجعه ی بسیاری از بیماران شهرستانی به بیمارستانهای دولتی در استان است. بنابراین با راه اندازی همراه سرا و اسکان مناسب همراهان بیماران در این بخش می توان تا حدودی باعث تسلی خاطر بیماران شد.

دکتر کوچکی نژاد با اشاره به مشارکت حایز اهمیت خیرین به ویژه پزشکان در بیمارستان رازی رشت، گفت: ساخت بخش های جراحی عروق، جراحی توراکس، اتاق عمل جراحی عروق، اتاق عمل پیوند، از جمله پروژه های حایز اهمیت خیرین در بیمارستان رازی است. در این راستا، ساخت همره سرا و بخش پیوند نیز از پروژه های در دست اقدام در این مرکز است.

   برای دریافت اطلاعات بیشتر از مجمع خیرین سلامت گیلان می توانید با شماره 013-33329429 تماس بگیرید و یا به معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان – واحد مجمع خیرین سلامت مراجعه نمایید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.