کد خبر : 13363
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۹:۲۵

پیشرفته ترین دستگاه MRI در این بیمارستان “حضرت رسول اکرم(ص) رشت” راه اندازی می شود

پیشرفته ترین دستگاه MRI در این بیمارستان “حضرت رسول اکرم(ص) رشت” راه اندازی می شود

 هاتف خبر – در هشتمین نشست شورای هماهنگی دستگاه های زیر مجموعه ی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان که به میزبانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان با حضور مدیران دستگاه هی اجرایی در “بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت” برگزار گردید، از راه اندازی پیشرفته ترین دستگاه MRI در این بیمارستان تا پایان

 هاتف خبر – در هشتمین نشست شورای هماهنگی دستگاه های زیر مجموعه ی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان که به میزبانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان با حضور مدیران دستگاه هی اجرایی در “بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت” برگزار گردید، از راه اندازی پیشرفته ترین دستگاه MRI در این بیمارستان تا پایان دیماه امسال خبر داده شد.
دکتر محمدحسین شهدی نژاد در این باره گفت: به زودی پیشرفته ترین دستگاه MRI استان گیلان در”بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت” که ملکی اداره ی کل تامین اجتماعی استان گیلان است؛ نصب و راه اندازی می شود.


مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان همچنین افزود:  “بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت” هم اکنون با ارائه ی نزدیک به ١٨ هزار بستری در سال به تنهایی معادل یک چهارم بیمارستانهای دولتی و دانشگاهی شهر رشت نسبت به پذیرش بیماران بستری بیمه شده ی تامین اجتماعی اقدام می نماید.
وی با بیان اینکه این بیمارستان با موقعیت جغرافیایی خاص (قرار گرفتن در مبدای ورودی شهر از اتوبان تهران) با راه اندازی بخش سی تی اسکن و بخش ام آر آی توان بالقوه ی تبدیل شدن به سانتر دوم ترومای استان را نیز دارد تصریح کرد: بیمارستان ملکی تامین اجتماهی استان با بازسازی و آماده نمودن نزدیک به ٦٠ تخت بیمارستانی از رده خارج و همچنین برخورداری از عرصه ی مناسب و با هماهنگی ستاد بحران استانداری به عنوان قطب درمانی در مواقع بحران احتمالی تعیین شده است.
دکتر محمدحسین  شهدی نژاد پروژه های در حال ساخت و توسعه یی مراکز ملکی تامین اجتماعی استان گیلان را ساخت بیمارستان ٦٤ تختخوابی لنگرود، ساخت مرکز درمانی به همراه ساختمان شعبه ی آستانه ی اشرفیه و ساختمان جدید پلی کلینیک تخصصی دریا و همچنین پروژه ی ارتقای هتلینگ “بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)” نام برد.
یادآوری می شود که در این نسست همچنین از پژوهشگران برتر و منتخب دستگاه های زیر مجموعه ی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قدردانی و تجلیل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.