کد خبر : 13285
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹

شهرکها و نواحی صنعتی زیرپوشش کامل هستند

شهرکها و نواحی صنعتی زیرپوشش کامل هستند

   هاتف‌خبر – مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: از بدو عقد قرارداد تا زمان بهره‌برداری هر گونه حمایتی که لازم باشد از صنعتگران به عمل خواهد آمد. به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان، مهندس احمدعلی شهیدی با اعلام اینکه 36 ناحیه و شهرک صنعتی مصوب در استان گیلان هست که

   هاتف‌خبر – مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: از بدو عقد قرارداد تا زمان بهره‌برداری هر گونه حمایتی که لازم باشد از صنعتگران به عمل خواهد آمد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان، مهندس احمدعلی شهیدی با اعلام اینکه 36 ناحیه و شهرک صنعتی مصوب در استان گیلان هست که 33 ناحیه و شهرک صنعتی در حال بهره‌برداری هستند، اظهار کرد: شهرکهای صنعتی با پراکندگی مناسب در کل استان قرار گرفته‌اند و زیرپوشش کامل استان گیلان قرار دارند.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان با بیان اینکه شرکت شهرکهای صنعتی موظف است زیرساختهای لازم را برای شهرکها و واحدهای صنعتی مستقر در آنها ایجاد کند، افزود: از 33 شهرک و ناحیه‌ی صنعتی در حال بهره‌برداری تقریباً همه دارای امکانات زیرساختی همچون آب، برق و گاز هستند و ناحیه‌هایی که به حد نصاب برای داشتن فاضلاب صنعتی یعنی ۱۰۰ مترمکعب در ثانیه فاضلاب باشند یا دارای تصفیه‌خانه هستند و یا به‌زودی تصفیه‌خانه‌ی آنها مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
شهیدی به نقش حمایتی شرکت شهرکها از واحد‌های صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی اشاره نمود و خاطر نشان کرد: شرکت شهرکهای صنعتی نه تنها به فکر ایجاد زیرساختهای زیربنایی برای واحدهای صنعتی است، بلکه از بدو عقد قرارداد تا زمان بهره‌برداری هرگونه حمایتی که لازم باشد از صنعتگران به عمل خواهد آورد.
وی با تاکید بر اینکه شرکت شهرکهای صنعتی در زمینه‌ی اخذ تسهیلات همیشه کمک‌ کار و تسهیل‌کننده شرکتها در شهرکهای صنعتی است، تصریح کرد: با صندوق ضمانت صنایع کوچک تعبیه‌شده در شرکت، برای شرکتهایی که زیر 50 نفر اشتغال دارند و مایل به دریافت تسهیلات تا سه میلیارد تومان باشند، خدماتی را ارائه می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.