کد خبر : 13104
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۷:۳۰

ماهانه چهار هزار مراجعه حضوری به تامین اجتماعی کاهش یافته است

ماهانه چهار هزار مراجعه حضوری به تامین اجتماعی کاهش یافته است

هاتف‌‌خبر- مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان گفت: دکتر صادق حسنی نماینده‌ی مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی از شعبه‌ی ویژه‌ی شهرصنعتی رشت بازدید نموده است.

   هاتف‌‌خبر– مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان گفت: دکتر صادق حسنی نماینده‌ی مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی از شعبه‌ی ویژه‌ی شهرصنعتی رشت بازدید نموده است.
جمیل حق‌پرست در نشست مشترک با نماینده‌ی مردم رشت در مجلس که به دنبال انجام بازدید از شعبه‌ی ویژه‌ی شهرصنعتی رشت انجام شد با اشاره به این مطلب از انجام آزمایشی فاز دوم طرح توسعه‌ی خدمات غیرحضوری خبر داد.
وی با اشاره به انحصاری بودن این برنامه اظهار نمود: سازمان تامین اجتماعی تمامی برنامه‌های نرم‌افزاری خود را ازطریق شرکت خدمات ماشینی تامین تهیه نموده و استانها صرفاً بهره‌بردار می‌باشند اما دراستان گیلان با ارائه‌ی یک طرح کارشناسی وعلمی و با تکیه بر توانمندیهای نیروهای متخصص در واحد فن‌آوری اطلاعات و مشاوره‌های علمی از استادان دانشگاهی، با اخذ مجوز از دفتر راهبری سیستمها، برای اولین بار در کشور موفق شدیم به برنامه‌نویسی مستقل و طراحی سامانه‌یی ویژه برای توسعه‌ی خدمات غیرحضوری فراتر از آنچه در دیگر استانها انجام می‌پذیرد، اقدام نماییم.


مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه شهرصنعتی رشت درواقع محل تمرکز واحدهای تولیدی بزرگ و کارفرمایان برجسته وعصاره و چکیده صنعت استان است این ملاکها را دلیل انتخاب این شعبه برای اجرای نرم‌افزار مربوطه به عنوان واحد ویژه‌ی کشوری قلمداد نمود.
حق‌پرست افزود: اجرای عملیات نرم‌افزاری دراین بخش طی دو فاز اتفاق افتاده و درگام اول با روی سامانه بردن خدماتی همچون امکان مشاهده‌ی بازرسی کارگاهی برای کارفرمایان، درخواست صدور دفترچه‌ی درمانی، درخواست نامنویسی بیمه‌شدگان وافراد تبعی وتجمیع سوابق درعمل حدود چهار هزار مراجعه درهرماه کاهش یافته است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان قابلیتهایی همچون حذف عکسهای کاغذی و دوخت آن بر روی دفترچه‌های درمانی وجایگزینی اسکن تصاویر و ارسال دفترچه ازطریق پیک به شرکتها را در کنارامکان ثبت درخواستها درهمه‌ی ساعات شبانه‌روز از مهمترین دستاوردهای این نرم‌افزار برشمرد.
وی اجرای همزمان تغییرات ساختمانی و دکوراسیون شعبه به منظورایجاد فضای مناسب و درخور شأن مخاطبان را از دیگر اقدامات همسو دراین طرح معرفی نموده واظهار امیدواری نمود: پس از مرحله‌ی آزمایشی در فاز دوم همه‌ی تعهدات کوتاه‌مدت شامل انواع غرامتها و کمک‌هزینه‌ها در بستراینترنت برای بیمه‌شدگان مهیا شده و درگام بعدی درقالب اپلیکیشن با نصب برروی گوشی همراه این خدمات همگانی گردد.
صادق حسنی نماینده‌ی مردم شهرستان رشت درمجلس شورای اسلامی دراین بازدید با ابراز خرسندی ازامکانات فراهم شده، با قدردانی از تلاشها و حرکتهای سازنده‌ی صورت گرفته بر ضرورت ارتقای کمی و کیفی خدمات تاکید نمود و اذعان کرد: آنچه مشاهده شده و موجب خشنودی است توانمندی تامین اجتماعی به عنوان یک دستگاه پیشتاز است و جز این انتظار نمی‌رود.
وی با اشاره به وجود شرکتهای بزرگ منطقه و تعداد زیاد بیمه‌شدگان، بهره‌گیری از تکنیکهای روز و امکانات نرم‌افزاری واینترنتی را برای تسهیل و تسریع ارائه‌ی خدمات بسیار ارزنده برشمرد و با بازدید از واحدهای مختلف و دیدار با همکاران، ازآنان تشکر نمودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.