کد خبر : 12681
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷

طرح هادی روستایی در خدمت احیای موقوفات گیلان

طرح هادی روستایی در خدمت احیای موقوفات گیلان

هاتف‌خبر- مدیر کل بنیاد مسکن استان گیلان در دیدار با مدیر کل اوقاف استان تاکید کرد که اجرای طرحهای هادی روستایی در خدمت احیای موقوفات استان خواهد بود.

   هاتف‌خبر– مدیر کل بنیاد مسکن استان گیلان در دیدار با مدیر کل اوقاف استان تاکید کرد که اجرای طرحهای هادی روستایی در خدمت احیای موقوفات استان خواهد بود.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی بنیاد مسکن استان گیلان، نشست کارگروه مشترک همکاری اداره‌ی کل بنیاد مسکن استان گیلان و اداره‌ی کل اوقاف و امور خیریه‌ی استان در رشت برگزار شد.


در این نشست که در اداره‌ی کل بنیاد مسکن استان گیلان برگزار شد، مقرر گردید نسبت به تهیه‌ی فرمت مشخص برای جمع‌آوری آمار و اطلاعات موقوفات در استان با امضای مشترک مدیران کل دو دستگاه در 16 شهرستان گیلان اقدام شود و متعاقب آن نسبت به اتخاذ تصمیمات لازم برای تنظیم بر نامه‌ی زمانبندی در راستای بندهای مرتبط با اجرای تفاهمنامه، اقدام گردد.
مهندس محمد اکبرزاده مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان در این نشست با تاکید بر ظرفیتهای موجود در تفاهم‌نامه، اظهار کرد: بنیاد مسکن از ظرفیتهای ایجاد شده با همکاری اداره‌ی کل اوقاف گیلان برای اعتلای فرهنگ وقف در جامعه همکاری می‌کند.
وی گفت: فرمت مشخصی با هماهنگی اداره‌ی کل اوقاف گیلان تهیه و برای اخذ گزارشهای لازم به شهرستانها ارسال می‌گردد.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با اعلام آمادگی کامل برای همکاری با اداره‌ی کل اوقاف گیلان، همچنین اظهار کرد: ظرفیتهای بنیاد مسکن استان به ویژه در اجرای طرحهای هادی روستایی در خدمت احیای موقوفات خواهد بود.
گفتنی است در این نشست معاونان ادارات کل «اوقاف» و «بنیاد مسکن» استان گیلان نیز حضور داشتند و توافقهای لازم برای اجرای تصمیمات اتخاذ شده صورت پذیرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.