کد خبر : 12507
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳

۲۸ هزار گیلانی با تلفن همراه از مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان نوبت ویزیت گرفتند

۲۸ هزار گیلانی با تلفن همراه از مراکز درمانی تامین اجتماعی گیلان نوبت ویزیت گرفتند

هاتف‌‌خبر- در یکماه شهریور ۱۳۹۶ افزون بر٢٨هزار نفر از طریق سیستم تلفنیussd(تلفن همراه) و اینترنتی نوبت ویزیت پزشکان را در مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی استان گیلان دریافت نمودند.

   هاتف‌‌خبر– در یکماه شهریور ۱۳۹۶ افزون بر٢٨هزار نفر از طریق سیستم تلفنیussd(تلفن همراه) و اینترنتی نوبت ویزیت پزشکان را در مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی استان گیلان دریافت نمودند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان با راه‌اندازی سیستم نوبتدهی متمرکز تلفنی، ussd(تلفن همراه) و اینترنتی در یک ماه شهریور امسال افزون بر ٢٨هزار نفر با استفاده از این سیستم توانستند برای پزشکان متخصص، عمومی و دندانپزشکان در مراکز درمانی ملکی این اداره‌ی کل نوبت دریافت نمایند.
دکتر محمدحسین شهدی‌نژاد مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: هدف از پیادهسازی سیستم نوبتدهی ussd(تلفن همراه) و اینترنتی، ارتقای سطح رضایتمنمدی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی است.


مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان همچنین افزود در یکماه شهریور ماه افزون بر ٧٧ درصد نوبتهای دریافت شده به صورت تلفنی بوده و افزون بر ٢٠ درصد هم از طریق سیستم اینترنتی و ussd(تلفن همراه) انجام گرفته است.
وی ابراز امیدواری نمود: با انجام خدمات نوین در سیستم نوبتدهی پزشکان، رضایتمندی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی افزایش یابد.
شایان گفتن است که رضایتمندی بیماران از مراکز درمانی ملکی سرپایی بیش از ٨٦ درصد و در موارد بستری در «بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت» بیش از ٩٦ درصد ارزیابی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.