کد خبر : 12166
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۱۸

افراد آسیب‌پذیر جامعه صاحب دفترچه‌ی رایگان بیمه سلامت شدند

افراد آسیب‌پذیر جامعه صاحب دفترچه‌ی رایگان بیمه سلامت شدند

هاتف‌خبر – مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان در آییین معارفه‌ی رئیس اداره‌ی بیمه سلامت شهرستان شفت تاکید کرد: با اجرای طرح بیمه سلامت همگانی، افراد آسیب‌پذیر جامعه صاحب دفترچه‌ی رایگان بیمه سلامت شدند.

    هاتف‌خبر – مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان در آییین معارفه‌ی رئیس اداره‌ی بیمه سلامت شهرستان شفت تاکید کرد: با اجرای طرح بیمه سلامت همگانی، افراد آسیب‌پذیر جامعه صاحب دفترچه‌ی رایگان بیمه سلامت شدند.

دکتر علی اکبری در آییین معارفه‌ی رئیس اداره‌ی بیمه سلامت شهرستان شفت که صبح روز یکشنبه شانزدهم مهر ماه امسال با حضور فرماندار شفت در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد، گفت: اولین شعار دولت در حوزه‌ی داخلی کاهش شکاف بین دولت و ملت بود که الحمدلله به همان سمت و سو حرکت کرده‌ایم و با حمایتهای مقام معظم رهبری از حوزه‌ی سلامت، امروز شاهداین هستیم که بیشترین افرادی که در طرح بیمه سلامت همگانی ثبت نام کرده‌اند افراد آسیب‌پذیرجامعه بودند که در حاشیه‌ی شهرها زندگی می‌کردند و تحت پوشش هیچگونه بیمه‌یی نبوده‌اند که حالا صاحب دفترچه‌ی رایگان بیمه سلامت شده‌اند.       مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان با تشریح نگاه عمیق «دولت تدبیر و امید» در بخش سلامت افراد جامعه با همه‌ی کمبودها خاطر نشان کرد: نظام ارجاع، پزشک خانواده و افزایش حق سرانه‌ی روستایی از دیگر اقدامات دولت در تامین سلامت افراد جامعه است که این برنامه‌ها به همراه طرح تحول نظام سلامت و بیمه سلامت همگانی موجب رضایتمندی مردم نیز گردیده است.

در ادامه‌ی این نشست محمدرضا محسنی فرماندار شفت نیز در سخنانی با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت یکی از خدمات «دولت تدبیر و امید» و دستاورد ماندگار نظام است، افزود: بسیاری از کارهای انجام شده در بخش بهداشت و درمان به خوبی اطلاع‌رسانی نشده‌اند و این مساله یکی از مظلومیتهای دولت دکتر روحانی است.

فرماندار شهرستان شفت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بیماران در بیمارستان نباید دغدغه‌ی هزینه‌ی درمان را داشته باشند اشاره کرد افزود: با تمهیدات و اقدامات انجام شده در چهار سال گذشته این مطالبه محقق شده است.

وی در ادامه‌ی سخنان خود با اشاره به اینکه مدیران شهرستان شفت باید نسبت به وظایف سازمانی خود اشراف کامل داشته و در اجرای سیاست دولت اهتمام بورزند، افزود: برنامه‌محوری و پرهیز از روزمرّگی دو شاخصه‌ی مهم مدیران موفق است.

محسنی با بیان اینکه بیش از 51 هزار نفر در شهرستان شفت زیر چتر بیمه‌یی هستند، تصریح کرد: با وجود همه‌ی کمیتهای مثبت باید در تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی مردم تلاش بیشتری بشود.

نماینده‌ی عالی دولت در شهرستان شفت با اشاره به اینکه گزارش عملکرد ماهانه‌ی مدیران در این شهرستان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، خاطر نشان کرد: توجه به بافت روستایی شهرستان شفت باید در تصمیم‌گیریها و گسترش خدمات دولتی لحاظ شود.

گفتنی است در پایان این نشست مهندس کوروش ابومحبوب به عنوان مدیر جدید اداره‌ی بیمه سلامت شهرستان شفت معرفی شد. وی دانشجوی دوره‌ی دکتری مدیریت کارآفرینی است و 20 سال سابقه‌ی کار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.