کد خبر : 11808
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

واحدهای صنعتی تولیدکننده‌ی محصولات دانش‌بنیان از معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند

واحدهای صنعتی تولیدکننده‌ی محصولات دانش‌بنیان از معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند

هاتف‌خبر – واحدهای صنعتی می‌توانند تولید‌کننده‌ی محصولات دانش‌بنیان از معافیت مالیاتی و همچنین دریافت تسهیلات مناسب بهره‌مند می‌شوند

   هاتف‌خبر – واحدهای صنعتی می‌توانند تولید‌کننده‌ی محصولات دانش‌بنیان از معافیت مالیاتی و همچنین دریافت تسهیلات مناسب بهره‌مند می‌شوند
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت : واحدهای صنعتی استان اگر بتوانند یک محصول از تولیدات خود را دانش‌بنیان تولید و عرضه کنند، می‌توانند از معافیت مالیاتی و همچنین دریافت تسهیلات مناسب بهره‌مند شوند.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان، مهندس احمدعلی شهیدی در توضیح این خبر گفت: واحدهای صنعتی که قابلیت تولید محصولات دانش‌بنیان را ندارند نیز می‌توانند با تجدید منابع مالی از طریق بانکها، تکمیل طرحهای صنعتی و یا بهره‌گیری از سرمایه در گردش از تسهیلات لازم برخوردار گردند.
وی در باره‌ی پرسشهای برخی تولیدکنندگان از مقررات گمرکی و واردات کالاهای مشابه‌ی ساخته شده در داخل کشور نیز گفت: با سیاستگذاریهایی‌ که دولت در چند سال اخیر انجام داده و تا حدود بسیاری این مشکل را ساماندهی کرده است باز هم امیدواریم با استفاده از اهرمهای لازم از جمله افزایش تعرفه‌ها، این مشکل نیز رفع شده تا گامهای استوارتری در جهت حمایت از تولید داخلی برداشته شود.


رئیس هیات مدیره‌ی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در زمینه‌ی حمایت از محصولات تولیدی و صادرات آنها به بازارهای هدف گفت: کنسرسیومهای صادراتی چای و زیتون دو محصول کلیدی استان تشکیل داده شده است که می‌توانند در بازارهای هدف که در اطراف کشور ما وجود دارد، ورود کنند نه صرفاً کشور روسیه.
وی وجود منطقه‌ی آزاد انزلی را بسیار مهم دانست و بیان کرد: شهرکهای صنعتی مستقر در منطقه‌ی آزاد انزلی و واحدهای صنعتی آن روز به روز بهتر شده و استقبال سرمایه‌گذاران بیش از پیش گردیده و این افزایش در حالی است که برای ما تامین عرصه‌ی صنعتی در این شهرکها وجود ندارد.
مهندس شهیدی در پایان خاطر نشان کرد: قطعاً با تامین عرصه‌ی صنعتی و احداث شهرکهای صنعتی جدید در استان می‌توانیم شاهد رشد و توسعه‌ی همه جانبه‌ی صنعت، اقتصاد و ایجاد کارآفرینی و اشتغال در استان گیلان باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.