کد خبر : 11606
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹

دکتر نصرتی نشان داد به حساسیتهای رشت آگاهی دارد! معبری در رشت به نام استاد نادر گلچین نامگذاری می شود

دکتر نصرتی نشان داد به حساسیتهای رشت آگاهی دارد! معبری در رشت به نام استاد نادر گلچین نامگذاری می شود

هاتف‌خبر- دکتر مسعود نصرتی شهردار منتخب رشت به دیدار با خانواده‌ی شادروان استاد نادر گلچین رفت و قولهایی داد که نشان از آگاهی وی به حساسیتهای مردم رشت می‌دهد.

   هاتف‌خبر– دکتر مسعود نصرتی شهردار منتخب رشت به دیدار با خانواده‌ی شادروان استاد نادر گلچین رفت و قولهایی داد که نشان از آگاهی وی به حساسیتهای مردم رشت می‌دهد.
شهردار منتخب رشت در این دیدار با تسلیت گفتن به خانواده‌ی استاد گلچین گفت: استاد نادر گلچین از مفاخر موسیقی گیلان بود که آثاری ماندگار از خود به جا گذاشته است و من صدور مجوز برای انتشار آثار ایشان را پیگیری می‌کنم.
دکتر نصرتی با بیان اینکه آثار مرحوم گلچین در خاطرات ایرانیان تا سالیان دراز زنده خواهد ماند، افزود: ما نیز وظیفه داریم به سهم خود در ماندگاری این آثار ایفای نقش کنیم.
شهردار منتخب رشت در ادامه از پیگیری روند صدور مجوز برای آثار استاد نادر گلچین خبر داد و تصریح کرد: پیشنهاد نامگذاری یکی از گذرهای رشت به نام استاد نادر گلچین را پیگیری می‌کنم.
مسعود نصرتی در پایان از چاپ دو جلد کتاب در باره‌ی زندگینامه و آثار استاد گلچین خبر داد و اظهار نمود: تلاش ما بر این است بخشی از این اقدامات تا پیش از مراسم چهلم استاد گلچین به سرانجام برسد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.