کد خبر : 11201
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۲۱

مسعود نصرتی؛ کاندیدای تصدی شهرداری رشت: شهردار بی‌پول حرفی برای گفتن ندارد!

مسعود نصرتی؛ کاندیدای تصدی شهرداری رشت: شهردار بی‌پول حرفی برای گفتن ندارد!

هاتف نیوز – دومین کاندیدای روز دوم معرفی کاندیداهای تصدی پست شهرداری رشت که در صحن علنی شورا اهداف و برنامه‌های خود را صبح روز یکشنبه‌ی گذشته تشریح کرد، مسعود نصرتی شهردار پیشین قزوین بود.

   هاتف نیوز – دومین کاندیدای روز دوم معرفی کاندیداهای تصدی پست شهرداری رشت که در صحن علنی شورا اهداف و برنامه‌های خود را صبح روز یکشنبه‌ی گذشته تشریح کرد، مسعود نصرتی شهردار پیشین قزوین بود.
مسعود نصرتی با ابراز خوشحالی از حضور در شهر رشت و اعتمادی که اعضای شورای پنجم این شهر به او نموده‌اند، گفت: به نظر من۸۰ درصد برنامه‌ی همه‌ی کاندیداهای مدیریت شهری یکسان است و تفاوت در برخی موارد خود را نشان می‌دهد.
وی که برنامه‌ی خود برای شهر رشت را با «رشت به سوی شکوفایی» ارائه می‌کرد گفت: تمام کسانی که برای شهرداری برنامه‌های مشترک دارند مورد توجه قرار می‌گیرند.
وی تاکید کرد: ۴۰ یادگار ماندگار در ردیف‌هایی از برنامه‌ی خودم در دفترچه‌هایی خدمت شما ارائه شده و اعتقاد دارم که بهترین برنامه‌ها باید به عنوان اولویتهای اصلی مدیریت شهری لحاظ شوند.
نصرتی با اشاره به اینکه شهر هم باید شکوفا باشد و هم مردمانش خوشبخت باشند و احساس تعلق و هویت کنند، گفت: ماموریتی که ما در چشم‌انداز در کالبد شهرداریم جذب و جلب سرمایه‌گذار، استفاده از کمکهای دولت در مدیریت شهری و توجه به محیط زیست است.
شهردار پیشین قزنوین برای نمونه به جذب سرمایه‌در شهر قزوین در اجرای دبیرخانه‌ی جهانی ۲۰۱۸ برای تهیه‌ی برنامه‌ی زیست محیطی اشاره کرد و گفت: این موضوع چشم‌انداز خوبی برای شهر رشت است چون قرار است محل دبیرخانه تعیین شود و این کار از مهر ماه شروع می‌شود و همه باید در این جهت بسیج شویم و از این فرصت استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه هفت برنامه‌ی اولم نگاهی بین‌المللی دارد و شش شاخصه‌ی شکوفایی شهری را نیز تشریح می‌کنیم و برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را هم برای شما ارائه می‌دهم،‌ اظهار کرد: ما نیار داریم مردم را با خود در اجرای همه‌ی این برنامه‌ها همراه و همگام سازیم و به همین دلیل جلب مشارکت اجتماعی و اعتمادسازی بسیار مهم هستند.
کاندیدای تصدی شهرداری رشت سپس به اجرای برخی پروژه‌های کاربردی در شهر همچون ساماندهی و جمع‌آوری آبهای سطحی و اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا، ممیزی املاک، انتشار اوراق مشارکت و تشکیل اتاق شکوفایی رشت اشاره کرد و گفت: حذف نازیباییهای رشت بزرگترین اقدامی است که می‌توان برای زیباسازی شهر و جذب گردشگر و جلب حمایت مردم انجام داد.
وی در پایان سخنانش گفت: هیچ شهرداری نمی‌‌تواند شعبده‌بازی کند بلکه قرار است با اتحاد برنامه‌ها را پیش ببریم.

وی سپس این قطعه شعر را برای حاضران خواند…
هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر
آرامتر از آهو، بی‌باکتر از شیرم
هر لحظه که می‌کوشم در کار کنم تدبیر
رنج از پی رنج آید، زنجیر پی زنجیـر
در پایان سخنان این کاندیدای تصدی شهرداری رشت زاهد، رمضانپور، شکریه، عاقل‌منش، حاجی‌پور و شیرزاد پرسشهایی را مطرح کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.