کد خبر : 11116
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳

در دیدار شماری از کارکنان شهرداری رشت با هیات رئیسه‌ی شورا مطرح شد: در گذشته شاهد حضور مقامات ارشد گیلان در صحن شورای شهر رشت بودیم!

در دیدار شماری از کارکنان شهرداری رشت با هیات رئیسه‌ی شورا مطرح شد: در گذشته شاهد حضور مقامات ارشد گیلان در صحن شورای شهر رشت بودیم!

هاتف نیوز- شماری از پرسنل شهرداری رشت با حضور در ساختمان شورای شهر رشت آمادگی خود را برای رفع مشکلات و ساماندهی وضعیت مجموعه‌ی شهرداری اعلام کردند.

   هاتف نیوز– شماری از پرسنل شهرداری رشت با حضور در ساختمان شورای شهر رشت آمادگی خود را برای رفع مشکلات و ساماندهی وضعیت مجموعه‌ی شهرداری اعلام کردند.
به گزارش سایت رسمی شورای شهر رشت، سیدامیرحسین علوی در این نشست با تبریک فرا رسیدن «روز کارمند» گفت: بدنه‌ی شهرداری رشت غالباً جوان، تحصیلکرده و پویا است و آمادگی و اشتیاق به خدمت در کلام و رفتارشان مشاهده می‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت افزود: توسعه‌ی همه جانبه‌ی رشت آرزوی بزرگ اعضای شورای پنجم است و این توسعه باید در کوتاه‌مدت اتفاق بیافتد.
وی گفت: قصد داریم به نوعی جوانان را پیشقراول امور مختلف قرار دهیم و برای کارهای بزرگ از علم و تجربه‌ی آنها استفاده کنیم.
علوی با اذعان به اینکه شورای پنجم تشنه‌ی همکاری است؛ تصریح کرد: دوره‌ی چهارم شورای رشت با تمام فراز و فرودهایش سپری شد و قصد داریم در شورای پنجم با برنامه‌ریزیهای اصولی سرعت عمل را بالا برده و برای بیشتر برنامه‌ها در یکماهه‌ی نخست تصمیمگیری کنیم.
در ادامه‌ی این نشست پس از صحبت برخی از اعضای هیات رئیسه‌ی شورا، معاون اجرایی سازمان میادین میوه و تربار شهرداری رشت با آرزوی موفقیت برای شورای پنجم شهر گفت: پرسنل شهرداری رشت آمادگی همه جانبه‌ی خود را برای رفع مشکلات اعلام می‌کنند.
یاسر محجوب افزود: در گذشته شاهد حضور مدیران ارشد استان در صحن شورا بودیم که نشاندهنده‌ی ارتباط و تعامل خوب شوراهای گذشته با مدیران استانی بود.
وی خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله با همت ریاست و اعضای شورا، شهرداری رشت به جایگاه اصلی خود در مدیریت شهری دست پیدا کند و همچنین با انتخاب شهردار اصلح مشکلات شهر نیز برطرف شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.