کد خبر : 11089
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۰۲

استاندار گیلان در دیدار با نماینده‌ی ولی فقیه در استان: در اتاقهای مدیران استانداری و دستگاه‌های اجرایی گیلان به روی سرمایه‌گذاران باز است

استاندار گیلان در دیدار با نماینده‌ی ولی فقیه در استان: در اتاقهای مدیران استانداری و دستگاه‌های اجرایی گیلان به روی سرمایه‌گذاران باز است

هاتف نیوز- استاندار گیلان تاکید کرد: کسب رتبه‌ی برتر در رونق فضای کسب و کار در چهار سال گذشته یکی از توفیقات به دست آمده‌ی استان است که این فضا سبب شده انگیزه برای ورود سرمایه‌گذاران به استان گیلان بیشتر شود.

   هاتف نیوز– استاندار گیلان تاکید کرد: کسب رتبه‌ی برتر در رونق فضای کسب و کار در چهار سال گذشته یکی از توفیقات به دست آمده‌ی استان است که این فضا سبب شده انگیزه برای ورود سرمایه‌گذاران به استان گیلان بیشتر شود.
استاندار این هفته به مناسبت فرا رسیدن «هفته‌ی دولت» در دیدار با نماینده‌ی ولی فقیه در استان که با حضور شماری از مدیران استانداری انجام شد، گفت: جذب و جلب سرمایه‌گذاری را برای پیشرفت استان در اولویت قرارداده‌ایم و به همین دلیل در اتاق معاونان، مدیران استانداری و دستگاه‌های اجرایی به روی سرمایه‌گذاران باز است و ما بی‌وقفه در حال رایزنی با سرمایه‌گذاران برای ورود آنان در بخشهای مختلف استان هستیم.
دکتر محمدعلی افزود : قطار سرمایه‌گذاری در استان راه افتاده اما این به معنای حل مشکل بیکاری جوانان گیلان نیست.
وی خاطر نشان کرد: کاهش میزان 4.3 درصدی بیکاری گیلان از 15.6 درصد به 11.3 درصد درعلم اقتصاد بسیار مشکل است اما این مهم خوشبخانه رخ داده است.
دکتر نجفی اظهار نمود : مردم خوشبختانه درک می‌کنند که خدمتگذاران آنان به دنبال حل مشکلاتشان هستند.
نماینده‌ی عالی دولت در استان گیلان سپس به برخی موضوعات استانی اشاره کرد و خاطر نشان نمود: در 14 ماهه‌ی گذشته 560 میلیارد تومان به 980 واحد تولیدی استان پرداخت شده است.
وی گفت: تلاش ما این است که با جدیت برای جذب و جلب سرمایه اقدامات مؤثری داشته باشیم.
استاندار گیلان گفت: در این بین درخصوص مسائل استانی با احدی تعارف ندارم و مطالبم را برای دریافت حقوق و مطالبات مردم گیلان به صورت صریح بیان می‌کنم.
وی با اشاره به اینکه تا روزی که فرصت خدمتگذاری برای ما فراهم باشد برای رفع مشکلات مردم استان گام برمی‌داریم گفت: امیدواریم با اهتمامی ویژه‌ که وجود دارد روز به روز بر رفاه و معیشت مردم بیافزاییم و در مقابل لطف آنان سربلند باشیم.
دکتر نجفی در این نشست همچنین به بسیاری از موضوعات مربوط به استان در بخشهای مختلف اشاره کرد و افزود: در چهار سال گذشته با همدلی، همزبانی و مشارکت اجتماعی، سیاسی و فرهنگی تلاش کردیم تا بخشهای مختلف را به صورت متوازن ببینیم.
آیت‌الله قربانی نیز دقایقی برای استاندار گیلان و مدیران استانداری صحبت کرد و گفت: بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف با وجود تحریمهای دشمنان، نعمتی بزرگ برای جامعه است.
امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: آیندگان باید قضاوت کنند که دولت با چه سختیهایی اقدامات مهم را انجام داده است.
وی به بسیاری از موضوعات و مسائل استانی اشاره کرد و خواستار جدیت برای ایجاد اشتغال جوانان گیلانی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.