کد خبر : 11049
تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷

مدرنترین مدرسه‌ی کشور مهر ماه امسال در گیلان به بهره‌برداری می‌‌رسد

مدرنترین مدرسه‌ی کشور مهر ماه امسال در گیلان به بهره‌برداری می‌‌رسد

هاتف نیوز- مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان با اشاره به اینکه «مدرسه آیت‌الله طالقانی» از مدرنترین مدارس کشور است، گفت: طرح این مدرسه متفاوت‌تراز همه‌ی مدارسی است که با مشارکت خیران محترم تاکنون ساخته شده است.

   هاتف نیوز– مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان با اشاره به اینکه «مدرسه آیت‌الله طالقانی» از مدرنترین مدارس کشور است، گفت: طرح این مدرسه متفاوت‌تراز همه‌ی مدارسی است که با مشارکت خیران محترم تاکنون ساخته شده است.
به گزارش روابط عمومی اداره‌ی کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان مهندس اوسط مقدم مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان هفته‌ی گذشته در نشست با فرماندار شهرستان انزلی اظهار نمود: این شهرستان جزو شهرستانهایی در استان است که در زمینه‌ی فضاهای آموزشی، سرانه‌ی آن به سرانه‌ی متوسط فضای آموزشی کشور تقریباً نزدیک است.
وی با بیان اینکه خیران مدرسه‌ساز شهرستان بندرانزلی آمار قابل قبولی در زمینه‌ی ساخت مدارس داشته‌اند، تصریح کرد: خیرین محترم نگاهی ویژه به آموزش و پرورش و ایجاد فضاهای آموزشی استان دارند.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان با اشاره به اینکه «مدرسه‌ آیت‌الله طالقانی» از مدرنترین مدارس کشور است، خاطر نشان کرد: طرح این مدرسه متفاوت‌تر از همه‌ی مدارسی است که با مشارکت خیران محترم تاکنون ساخته شده است.
مهندس اوسط مقدم با بیان اینکه این مدرسه به عنوان نخستین الگو و طرح جدید در مدارس در حال اجرا است، اظهار نمود: پروژه‌ی یاد شده یکی از شاخصترین پروژه‌های مدرسه‌سازی استان محسوب می‌شود که تقریباً همردیف دانشگاه‌های استان با مشارکت خیر ارجمند سرکار خانم موقر احداث شده و در مهرماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرماندار شهرستان انزلی نیز در این نشست با اشاره به اینکه باید به ایجاد فضای آموزشی توجه بیشتری شود، اظهار کرد: تخریب و بازسازی و همچنین مقاومسازی از اولویتهای اداره‌ی کل نوسازی بوده است.
میرشمس مومنی‌زاده با بیان اینکه در حوزه‌ی تجهیز مدارس شهرستان انزلی در سالهای گذشته اقدامات مناسبی انجام گرفته شده است، افزود: «مدرسه آیت‌الله طالقانی» با اعتبار دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در حال اجرا بوده که یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طریق یک خَیر تأمین شده است.
وی همچنین از عنایت و توجه این خیر و پرداخت مبلغ ۱۰۵ میلیون تومان برای زمین چمن مصنوعی درکنار این پروژه خبر داد.
فرماندار شهرستان انزلی ادامه داد: توجه به موضوعات آموزشی به ویژه ایجاد فضای آموزشی مناسب می‌تواند در تربیت نسل پویا و جوان جامعه نقشی تأثیرگذار داشته باشد.
این آموزشگاه در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و زیربنای یکهزار و 943 مترمربع در سه طبقه در دست ساخت بوده که دارای سالن اجتماعات، نمازخانه، آزمایشگاه، کتابخانه‌ی 143 مترمربعی، دفتر کارمدیر و معلمان است.
درپایان این نشست از برخی پروژه‌های آموزشی در دست ساخت شهرستان بندرانزلی بازدید شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.