کد خبر : 10778
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴

«آنتیگونه» و «پیش از صبحانه» در رشت

«آنتیگونه» و «پیش از صبحانه» در رشت

هاتف نیوز– دو نمایش جدید «آنتیگونه» و «پیش‌از صبحانه» در «مجتمع فرهنگی – هنری خاتم‌الانبیای رشت» اجرا می‌شوند.

   هاتف نیوز– دو نمایش جدید «آنتیگونه» و «پیش‌از صبحانه» در «مجتمع فرهنگی – هنری خاتم‌الانبیای رشت» اجرا می‌شوند.
سیدغلامرضا میرمعنوی هنرمند پیشکسوت تاتر و تلویزیون کشور، نمایش «آنتیگونه» نوشته‌ی سوفوکل را از ٢٤ تیر ماه تا یکم امرداد ماه در رشت به روی صحنه می‌برد.
به گزارش روابط عمومی اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، محمد حسن‌پور در این زمینه اظهار کرد: نمایش «آنتیگونه» کاری از «گروه تاتر مارلیک» در روزهای یاد شده ساعت ١٩ عصر در «تالار شهید انصاری مجتمع فرهنگی – هنری خاتم‌الانبیا(ص) رشت اجرا می‌شود.
به گفته‌ی ئییس اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت هدیه میرمعنوی، مرتضی زینل، افسون غمگسار و حسین سیری در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.
وی با بیان اینکه نمایش «آنتیگونه»، روز پنجشنبه (٢٩ تیر ٩٦) به علت همزمانی با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، اجرا نخواهد شد، افزود: علاقه‌مندان می‌توانندبلیت این نمایش را از طریق سامانه‌ی اینترنتی به نشانی: www.haftsaz.com تهیه کنند.
وی همچنین تاکید کرد: نمایش «پیش از صبحانه» کاری از «گروه تاتر کادوسی‌ها» نیز از ٢٤ تیر ماه تا هفتم امرداد ماه در «پلاتوی اکبر رادی مجتمع فرهنگی – هنری خاتم‌الانبیا(ص) رشت» اجرا می‌شود.
محمد حسن‌پور گفت: این نمایش به نویسندگی یوجین اونیل و کارگردانی کیوان خسرو مرادی ا در ١٤ سانس از ساعت ٢٠ شب اجرا می‌شود.
رئیس اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت ادامه داد: کیوان خسرو مرادی و باربد رضایی‌فرد در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.
این نمایش هم روز پنجشنبه (٢٩ تیر ٩٦) اجرا نخواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.