کد خبر : 10755
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

موفقیت باشگاه سپیدرود رشت خواسته‌ی همگانی است

موفقیت باشگاه سپیدرود رشت خواسته‌ی همگانی است

هاتف نیوز- نشست مشترک مهندس فرامرز جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت با دست‌اندرکاران باشگاه ورزشی سپیدرود رشت و هیات فوتبال استان گیلان، هفته‌ی گذشته در محل کار سرپرست شهرداری این شهر برگزار شد.

   هاتف نیوز– نشست مشترک مهندس فرامرز جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت با دست‌اندرکاران باشگاه ورزشی سپیدرود رشت و هیات فوتبال استان گیلان، هفته‌ی گذشته در محل کار سرپرست شهرداری این شهر برگزار شد.
به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت در این نشست مهندس فرامرز جمشیدپور در باره‌ی رفع موانع و مشکلات پیش روی تیم سپیدرود که تیمی بومی و پرطرفدار در شهرمان است با دست‌اندرکاران این تیم به گفت‌وگو نشست و برای هرچه قویتر و منسجمتر عمل کردن سپیدرود رشت در لیگ برتر فوتبال کشور تبادل نظر کردند.
در این نشست قربانعلی الماسخاله رئیس هیات فوتبال استان گیلان، میرشهاب مومنی مالک باشگاه سپیدرود رشت و مهندس علی بهارمست سرپرست باشگاه سپیدرود و معاون خدمات شهر شهرداری رشت حضور داشتند.

همچنین وبسایت رسمی باشگاه فرهنگی – ورزشی سپیدرود رشت اعلام کرد که صبح روز چهارشنبه‌ی گذشته میرشهاب مومنی مدیرعامل باشگاه سپیدرود با برخی از منتخبان شورای پنجم کلانشهر رشت و مهندس تیمور کشاورز سرپرست موسسه اعتباری – مالی کوثر گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.
بر پایه‌ی این گزارش همکاری و کمک اصناف استان و به ویژه کلانشهر رشت با باشگاه سپیدرود در قالب افتتاح حساب هواداری بانک کوثر و کمک به این حساب موضوع بحث و تبادل نظر بود که با استقبال رئیس اتاق اصناف گیلان نیز روبه‌رو شد.
حاضران با تاکید بر لزوم حمایت از تیم ریشه‌دار سپیدرود، اعلام کرد: برای حفظ و موفقیت شناسنامه‌ی فوتبال استان گیلان از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.