کد خبر : 10654
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷

۱۲۰ برنامه‌ی متنوع در «هفته‌ی تامین اجتماعی» در گیلان اجرا می‌شود

۱۲۰ برنامه‌ی متنوع در «هفته‌ی تامین اجتماعی» در گیلان اجرا می‌شود

هاتف نیوز- مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به اینکه یک میلیون و 180 هزار نفر شامل 400 هزار بیمه شده‌ی اصلی و 110 هزار مستمری‌بگیر با احتساب افراد تبعی آنها زیرپوشش اداره‌ی کل تامین اجتماعی استان گیلان هستند، از اجرای برنامه‌های متنوع و مختلف برای جامعه‌ی آماری زیر پوشش این اداره‌ی کل خبر داد.

   هاتف نیوز– مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به اینکه یک میلیون و 180 هزار نفر شامل 400 هزار بیمه شده‌ی اصلی و 110 هزار مستمری‌بگیر با احتساب افراد تبعی آنها زیرپوشش اداره‌ی کل تامین اجتماعی استان گیلان هستند، از اجرای برنامه‌های متنوع و مختلف برای جامعه‌ی آماری زیر پوشش این اداره‌ی کل خبر داد.
جمیل حق‌پرست به «ایرنا» گفت: بیش از 120 عنوان برنامه همزان گرامیداشت «هفته‌ی تامین اجتماعی» در استان گیلان اجرا می‌شود.
وی افزود: حمایت در برابر حوادث، بیماریها و بارداری، مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی و بازماندگان، مقرری بیمه‌ی بیکاری، غرامت دستمزد ایام بیماری، غرامت دستمزد ایام بارداری، پرداخت هزینه‌ی وسایل کمک پزشکی، کمک هزینه‌ی ازدواج و کفن و دفن از مهمترین خدمات تامین اجتماعی است.
حق‌پرست اظهار کرد: افتتاح بیست و هشتمین شعبه‌ی تامین اجتماعی استان گیلان در سنگر، افتتاح ساختمان جدید شعبه‌ی بندرکیاشهر و رونمایی از طرح خدمات ویژه در شعبه‌ی شهر صنعتی رشت از جمله مهمترین این برنامه‌ها است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان خاطر نشان کرد: برگزاری نشستهای مشترک با مجامع تشکلها و کانونهای تولیدی، تجلیل از کارفرمایان نمونه، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و دیدار با استاندار گیلان از جمله برنامه‌های «هفته‌ی تامین اجتماعی» در استان است.
بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از اداره‌ی کل تامین اجتماعی استان گیلان، این اداره‌ی کل دارای 27 شعبه، هشت شعبه‌ی اقماری و پنج کارگزاری در استان گیلان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.