هاتف نیوز- بیش از ۲۶ هزار نفر از شهروندان گیلانی از خدمات مرکز مشاورهی ادارهی کل تامین اجتماعی استان گیلان در نیمهی دوم سال ۱۳۹۵ بهرهمند شدند که این آمار نشان میدهد به طور متوسط ماهانه بیش از چهار هزار نفراز پاسخگویی مرکز مشاورهی تامین اجتماعی گیلان بهرهمند میگردند.
هاتف نیوز– بیش از ۲۶ هزار نفر از شهروندان گیلانی از خدمات مرکز مشاورهی ادارهی کل تامین اجتماعی استان گیلان در نیمهی دوم سال ۱۳۹۵ بهرهمند شدند که این آمار نشان میدهد به طور متوسط ماهانه بیش از چهار هزار نفراز پاسخگویی مرکز مشاورهی تامین اجتماعی گیلان بهرهمند میگردند. به گزارش روابط عمومی ادارهی کل تامین اجتماعی استان گیلان در ششماههی دوم سال گذشته ۲۶ هزار و ٤٧٩ نفر از شهروندان گیلانی از خدمات مرکز مشاورهی این مجموعه استفاده نمودند. پاسخگوییهای حضوری، مکتوب و تلفنی به مراجعان در قالب میز ارتباطات مردمی و تلفنهای گویا و سامانهی سامد از مکانیزمهای مختلف برای رفع ابهامات مراجعان در این مرکز بوده است. بر پایهی این گزارش حوزهی بیمهیی بیش از ٨٠ درصد موضوعات مطرح شدهی شهروندان را شامل گردیده و در این بین واحدهای فنی مستمریها و بیمهشدگان بیشترین موضوعات پرسش شده را در برگرفته است. شایان گفتن است در دو ماههی نخست سال ٩٦ نیز هفت هزار و ٦٨٩ نفر از خدمات یاد شده بهرهمند گردیدهاند.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.