کد خبر : 10536
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۷:۲۴

در شبهای قدر در پیاده‌راه رشت برگزار می‌شود؛ نمایش خیابانی با حضور هنرمندان گیلانی

در شبهای قدر در پیاده‌راه رشت برگزار می‌شود؛ نمایش خیابانی با حضور هنرمندان گیلانی

هاتف نیوز- به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت همزمان با فرا رسیدن شبهای پرفضیلت قدر نمایشهای خیابانی «محراب عشق» و «حکایت شبهای انتظار» در پیاده‌راه هسته‌ی مرکزی رشت برگزار می‌شود.

   هاتف نیوز– به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت همزمان با فرا رسیدن شبهای پرفضیلت قدر نمایشهای خیابانی «محراب عشق» و «حکایت شبهای انتظار» در پیاده‌راه هسته‌ی مرکزی رشت برگزار می‌شود.
این دو نمایش کاری از «گروه تاتر ترنم وارش رشت» است که با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت و به نویسندگی و کارگردانی علی حاج علی عسکری شبهای ۲۳، ۲۵ و ۲۷ خرداد ماه امسال همزمان با شبهای قدر سرساعت ۲۲ شب در پیاده‌راه فرهنگی هسته‌ی مرکزی شهر اجرا می‌شود.
در این دو نمایش اکبر محبوبی‌فر، مهدی قاطعی، ابراهیم حسن‌زاده، کیارش پورجادی، محمود رضایی، لیلی حسینی، نغمه مریدان‌پور و شقایق ائمه‌دوست به ایفای نقش می‌پردازند.
نمایش «محراب عشق» روایتی از روزهای ضربت و شهادت امام علی(ع) است و نمایش «حکایت شبهای انتظار» به روایتگری روزهای پس از شهادت امیرالمومنین(ع) و دلتنگیهای یتیمان کوفه می‌پردازد.
پیش از این با انتشار پوستر و تراکت از شهروندان رشتی برای شرکت در این برنامه دعوت به عمل آمده است.

۱۳

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.