کد خبر : 10506
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸

امان از این «سوت» طناز!!

امان از این «سوت» طناز!!

هاتف‌نیوز – به صدا در آمدن سوت قطار گیلان در این استان به مشکلی جدی تبدیل شده است.

   هاتف‌نیوز – به صدا در آمدن سوت قطار گیلان در این استان به مشکلی جدی تبدیل شده است.
گذشته از تمام وعده‌ و وعیده‌هایی که مسوولان دولت پیشین درباره‌ی شنیدین سوت قطار گیلان داده‌اند و محقق نشد، در «دولت تدبیر و امید» نیز تاکنون چندین و چند بار بهره‌برداری از این پروژه‌ی بزرگ به تعویق افتاده است. ابتدا گفته شد که تا پایان سال ۹۵ گیلانیان صدای سوت قطار را خواهند شنید. پس از آن این وعده به بهار امسال موکول شد و سپس به پایان تابستان امسال رسید.
در آخرین اظهارنظر مقامات رسمی وعده داده شده است که نیمه‌ی نخست امسال مردم گیلان صدای سوت قطار را در این استان خواهند شنید.
سخنگوی دولت در این زمینه با بیان اینکه سوت قطار گیلان پیش از نیمه‌ی نخست امسال در استان گیلان شنیده می‌شود، گفت: بعد از اتمام راه‌آهن رشت به قزوین، راه آهن رشت – انزلی و رشت به آستارا را بلافاصله ادامه می‌دهیم.
دکتر محمدباقر نوبخت در آیین تجلیل از کارآفرینان برتر طرحهای اشتغال و خودکفایی در رشت، اظهار کرد: 39 سال از تاریخ انقلاب اسلامی می‌گذرد و انقلاب ما تغییرات و تحولات بسیاری در کشور ایجاد کرده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه‌ی کشور از اتمام راه‌آهن رشت- قزوین پیش از نیمه‌ی اول امسال خبر داد و اظهار نمود: امیدواریم سوت قطار گیلان را پیش از نیمه‌ی اول امسال بشنویم زیرا کارها به سرعت در حال پیشرفت است.
وی با بیان اینکه پس از اتمام راه آهن رشت به قزوین، اتصال این راه‌آهن به آستارا را دنبال خواهیم کرد، گفت: بزرگراه منجیل به رودبار را نیز ادامه خواهیم داد و تلاش من این است کارهای زیربنایی گیلان را هموار کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.