کد خبر : 10457
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱

پسر این فرماندار بیکار است! *«مریان خبر» در گفت‌وگویی با مهندس سیدعیسی مهدوی فرماندار تالش از وضعیت خانوادگی وی جویا شده و مهندس مهدوی هم گفته که من و همسرم اهل یک روستا هستیم و طبعاً قبل از ازدواج شناخت کافی از یکدیگر داشتیم. ۱۸ تیرماه، سالگرد ازدواجمان است. سه فرزند دارم. دو پسر و

پسر این فرماندار بیکار است!
*«مریان خبر» در گفت‌وگویی با مهندس سیدعیسی مهدوی فرماندار تالش از وضعیت خانوادگی وی جویا شده و مهندس مهدوی هم گفته که من و همسرم اهل یک روستا هستیم و طبعاً قبل از ازدواج شناخت کافی از یکدیگر داشتیم. ۱۸ تیرماه، سالگرد ازدواجمان است. سه فرزند دارم. دو پسر و یک دختر. پسر بزرگم با اینکه لیسانس حسابداری دارد، هنوز موفق به یافتن شغلی نشده و هنوز بیکار است و اوقات فراغتش را بیشتر به ورزش اختصاص می‌دهد و همچنان در حال، ارسال درخواست کار برای سازمانها و شرکتها است.
وی تاکید کرده که فرقی با دیگر خانواده‌ها نداریم، به هر صورت، با رونق اقتصادی و افزایش اشتغالزایی، امیدوارم فرزند بنده هم همانند فرزندان و جوانان این سرزمین مشغول به کار شود.
پسر کوچکترم در حال خدمت سربازی است و دخترم به زودی مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی را به پایان می‌رساند.

احمدی‌نژاد هم پیام فرستاد!
*محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور پیشین در پیام تسلیتی که به مناسبت درگذشت شادروان روح‌الله قهرمانی استاندار خود در گیلان صادر کرد یاد آن فقید گرانقدر را به عنوان یکی از مدیران مردمی، دلسوز و خدوم به کشور و انقلاب گرامی داشت.
وی در پیام خود نوشت: «درگذشت جناب آقای مهندس قهرمانی استاندار سابق گیلان که یکی از مدیران مردمی، دلسوز و خدوم به کشور و انقلاب محسوب می‌شدند، موجب تاثر و تاسف عمیق اینجانب گردید.بی‌تردید خاطرات خوش دوران خدمت‌گذاری‌های بی‌وقفه، خستگی‌ناپذیر و صادقانه آن عزیز از دست رفته در سمت‌های مختلف در یاد مردم شریف و وفادار استانهای گیلان و مازندران و کلیه همکاران و دوستان وی باقی خواهد ماند.
اینجانب با عرض تسلیت به مردم بزرگوار و قدرشناس گیلان و خانواده محترم آن فقید سعید، برای ایشان رحمت واسعه و حضور‌مستمر در ضیافت الهی و ‌برای بازماندگان‌، ‌صبر و اجر و برای عموم‌ مردم ‌و‌علاقمندان به ‌ایشان ‌سربلندی مسالت دارم.

فرماندار رشت از مشاور رسانه‌یی خود قدردانی کرد
*شنیدیم که مهندس سیروس شفقی فرماندار شهرستان رشت درباره‌ی مصاحبه‌ی منتشر شده‌اش با یکی از پایگاه‌های خبری استان گیلان و بیان مطلبی اشتباه درباره‌ی مشاور رسانه‌یی حوزه‌ی انتخابیه‌ی شهرستان رشت گفت: وی در ایام انتخابات عضو کمیته‌ی اطلاع‌رسانی نبوده و فقط به عنوان مشاور رسانه‌یی اینجانب در انتخابات عملکرد بسیار مناسبی را از خود نشان داده است که با تقدیر از زحمات وی همچنان از تجارب ارزنده‌اش در حوزه‌ی مهم و اثرگذار کارگروه مشاوران رسانه بهره خواهیم برد.
نماینده‌ی عالی دولت در شهرستان رشت مشاور رسانه‌یی خود و حوزه‌ی انتخابیه‌ی شهرستان رشت در دوازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره‌ی شوراهای اسلامی شهر و روستا را یکی از مدیران رسانه‌یی باسابقه و دارای اخلاق گیلان توصیف کرد و افزود: وی در مدیریت حوزه‌ی رسانه‌یی درایام مهم و سرنوشت‌ساز انتخابات به‌رغم بداخلاقیهای برخی رسانه‌ها توانست به درستی و هوشمندی عمل کند.

واریز وجه به حساب «ارتش سرخ رشت» تکذیب شد
*شنیدیم که روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اعلام کرد: علی‌رغم تلاشهای صورت گرفته‌ی مسوولان سیاسی و ورزشی استان تا این لحظه هیچ مبلغی به حساب تیم سپیدرود واریز نشده است.
این روابط عمومی گزارش داد: در پی انتشار مطلبی در یکی از سایتهای خبری گیلان، مبنی بر واریز مبلغ دو میلیارد تومان به حساب باشگاه سپیدرود، با تقدیر و تشکر از تمامی مسئولانی که بی‌منت و درجهت برطرف نمودن مشکلات این باشگاه ریشه‌دار قدم برداشته‌اند، با رد ادعای مطرح شده به اطلاع هواداران و علاقه‌مندان سپیدرود می‌رساند، هنوز وجهی در اختیار باشگاه سپیدرود قرار نگرفته است.
همچنین این روابط عمومی اعلام نموده که کمک مالی یاد شده به حساب وزارت ورزش و جوانان واریز شده است و قرار است در روزهای آینده در اختیار باشگاه سپیدرود قرار گیرد.
بدیهی است هر خبر موثقی در باره‌ی باشگاه سپیدرود از طریق مدیریت و سرپرستی باشگاه در سایت رسمی سپیدرود به اطلاع همگان خواهد رسید.

این شورا تا دقیقه‌ی ۹۰ دست از سر ثابت‌قدم برنمی‌دارد!
*شنیدیم که در یکصد وهشتاد و نهمین نشست علنی شورای اسلامی شهر رشت طرح سوال از دکتر ثابت‌قدم شهردار رشت آخرین موردی بود که در صحن علنی شورای شهر مطرح و به وسیله‌ی رئیس این شورا اعلام وصول شد.
براین اساس شهرداررشت موظف است در ۱۰ روز آینده برای پاسخگویی به سوالات اعضای شورای اسلامی شهررشت در صحن علنی شورا حضور یابد.
طبق ماده‌ی ۷۳ شوراها، چنانچه یک یا چند نفر از اعضای شورای شهر به عملکرد شهردار یا عملیات شهرداری اعتراض یا ایرادی داشته باشند ابتدا به وسیله‌ی رئیس شورا موارد را به صورت روشن به شهردار تذکر خواهند داد. در صورت عدم رعایت مفاد مورد تذکر، موضوع به صورت سؤال مطرح می‌شود که در این صورت رئیس شورا سوال را کتباً به شهردار اطلاع خواهد داد و حداکثر ظرف ۱۰ روز پس از ابلاغ، شهردار موظف به حضور در جلسه‌ی عادی یا فوق‌العاده‌ی شورا و پاسخ به سوال خواهد بود.
چنانچه شهردار از حضور استنکاف ورزیده و یا پاسخ وی قانع کننده تشخیص داده نشود در جلسه‌یی دیگر موضوع مجدداً به صورت استیضاح که حداقل به امضای یک سوم اعضای شورا رسیده باشد، ارائه می‌شود.
فاصله‌ی بین ابلاغ تا تشکیل جلسه که از طرف رئیس شورا تعیین خواهد شد حداکثر ۱۰ روز خواهد بود. شورا پس از طرح سوال یا سوالات و جواب شهردار رأی موافق یا مخالف خواهد داد. در صورتی که شورا با اکثریت دوسوم کل اعضا رأی مخالف دهد شهردار از کار برکنار و فردی جدید به وسیله‌ی شورا انتخاب خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.