کد خبر : 10459
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴

کتاب «شهروند کوچولو» برای پیش‌دبستانیهای گیلان تدوین شد (عکس شماره‌ی ۲۴)

کتاب «شهروند کوچولو» برای پیش‌دبستانیهای گیلان تدوین شد (عکس شماره‌ی ۲۴)

هاتف نیوز- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: یک جلد کتاب آموزش حقوق شهروندی با عنوان‌«شهروند کوچولو» ویژه‌ی نوآموزان پنجساله‌ی پیش دبستانی، برای نخستین بار در استان گیلان تألیف شده است.

   هاتف نیوز– معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: یک جلد کتاب آموزش حقوق شهروندی با عنوان‌«شهروند کوچولو» ویژه‌ی نوآموزان پنجساله‌ی پیش دبستانی، برای نخستین بار در استان گیلان تألیف شده است.
به گزارش اداره‌ی اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره‌ی کل آموزش و پرورش استان گیلان، سیروس محمدی با اعلام این خبر افزود: معاونت آموزش ابتدایی با فعال کردن کارگروه تولید محتوای دوره‌ی پیش دبستانی و با استفاده از آرای صاحبنظران تعلیم و تربیت و ادبیات کودک و نوجوان اقدام به تألیف یک جلد کتاب آموزش حقوق شهروندی با عنوان «شهروند کوچولو» کرده است.
وی افزود: با تدوین این کتاب که دو سال به طول انجامیده، پس از دریافت مجوز چاپ از دفتر برنامه‌ریزی و تألیف کتابهای درسی وزارت آموزش و پرورش، در آغاز سال تحصیلی 97 – 96 برای نوآموزان دوره‌ی پیش دبستانی تدریس خواهد شد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان به مهمترین سرفصلهای این کتاب نیز اشاره کرد و گفت: بهداشت فردی و اجتماعی، نظم و مقررات، حفاظت از محیط زیست، الگوی صحیح مصرف، احترام به حقوق دیگران و مهارتهای زندگی در قالب شعر، قصه و نقاشیهای زیبا در کتاب «شهروند کوچولو» گنجانده شده است.
محمدی در پایان تربیت دانش‌آموزانی قانونگرا و آشنا به حقوق و ارزشهای شهروندی را از مهمترین اهداف تألیف این کتاب عنوان نمود.

۲۴

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.