کد خبر : 10435
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

مهلت ارسال آثار برای «جشنواره‌ی عکس سلفی کارگر؛ تلاش، زندگی» تمدید شد

مهلت ارسال آثار برای «جشنواره‌ی عکس سلفی کارگر؛ تلاش، زندگی» تمدید شد

هاتف نیوز- مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی گفت: دبیرخانه و هیات اجرایی «دومین جشنواره‌ی عکس سلفی کارگر؛ تلاش، زندگی» مهلت ارسال آثار را به جشنواره تا ١٠ تیر ماه امسال تمدید کرد.

هاتف نیوز– مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی گفت: دبیرخانه و هیات اجرایی «دومین جشنواره‌ی عکس سلفی کارگر؛ تلاش، زندگی» مهلت ارسال آثار را به جشنواره تا ١٠ تیر ماه امسال تمدید کرد.
امیر عباس تقی‌پور مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، با قدردانی از هنرمندان و علاقه‌مندانی که تا به امروز آثار خود را به این جشنواره ارسال کرده‌اند، گفت: دبیرخانه و هیات اجرایی جشنواره، در پی استقبال علاقه‌مندان و درخواست آنها، مهلت ارسال آثار را به «جشنواره‌ی عکس سلفی کارگر؛ تلاش، زندگی» را تا ١٠ تیرماه امسال تمدید کرده است.
تقی‌پور هدف از برگزاری این جشنواره را ارج نهادن به تلاشهای شبانه‌روزی کارگران عزیز در بخشهای مختلف صنعتی، تولیدی، معدنی، کشاورزی و خدماتی به منظور ارتقای انگیزه‌های کاری، انعکاس و ماندگار کردن صحنه‌های جذاب و تاثیرگذار زمینه‌های مختلف زندگی شغلی و ایجاد فضای پرنشاط و خلاقانه در فضای غیررسمی سازمانی به منظور تحرک و پویایی در محیط کاری و نیل سریعتر به اهداف سازمانی عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان آثار خود را حداکثر تا پایان وقت اداری دهم تیرماه ١٣٩٦ به پست الکترونیکی دبیرخانه‌ی جشنواره به نشانی: photo@tamin.ir ارسال نمایند.
مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی در باره‌ی شرایط آثار ارسالی این جشنواره تصریح کرد: علاقه‌مندان باید طبق موضوعات اعلام شده (١- کارگر و محیط کار، ٢- کارگر و مطالعه، ٣- کارگر و فعالیت هنری، ٤- سفره‌ی کارگری، ٥- سفر یا ماموریت اداری، ٦- سلفی با اعضای خانواده، ٧- جمع دوستانه و شاد) عکسهای خود را به ثبت برسانند.
همچنین هر عکاس می‌تواند سه قطعه عکس شماره‌گذاری شده به همراه فایل word از اطلاعات شخصی شامل: نام و نام خانوادگی، شماره‌ی تلفن و موبایل، نشانی پستی، پست الکترونیک و ذکر موقعیت مکانی عکس را به پست الکترونیک به نشانی:photo@tamin.ir ارسال نماید.
یادآور می‌شود که به عکس اول لوح یادبود جشنواره و دو سکه تمام بهار آزادی و به نفر دوم و سوم نیز به ترتیب لوح یادبود به همراه ۱/۵و ١ سکه تمام بهار آزادی اهدا شده و به ١٥ نفر از هنرمندانی که آثارشان پس از داوری پذیرفته شده باشند نیز مبلغ دو میلیون ریال به عنوان حق‌التصویر تقدیم می‌شود.
علاقه‌مندان برای مشاهده جزئیات فراخوان و دریافت اطلاعات بیشتر به سایت www.tamin.ir مراجعه نمود و صورت لزوم می‌توانند با شماره‌های تلفن ٦٤٥٠٣١٧٦، ٦٦٥٩٦٦٢١ و یا شماره ٨٨٦٦٥٧٢٦ تماس بگیرند.

60-

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.