کد خبر : 10260
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸

«شهروند»؛ مهمتر از «شهر»!

«شهروند»؛ مهمتر از «شهر»!

هاتف‌نیبوز – سیدحسین ضیابری سیدین – می‌دانید؛ شما به عنوان «شهروند» مهمتر از «شهرتان» هستید. چرا؟!

   هاتف‌نیبوز – سیدحسین ضیابری سیدین – می‌دانید؛ شما به عنوان «شهروند» مهمتر از «شهرتان» هستید. چرا؟!
شهروندان یک شهر سرمایه‌های واقعی و منابع اصلی آن شهر هستند. چون یک «شهر» بدون وجود «شهروندانش» در مدتی بسیار کوتاه و اندک به علفزار و ویرانه تبدیل می‌شود اما یک «شهروند» بدون وجود «شهر» می‌تواند یک «شهر جدید» بسازد.
شهروندان اگر به حقوق شهروندی آشنا باشند و اگر به وظایف متقابل خود نسبت به شهر عمل کنند، بدون شک شهری خواهند ساخت که از هر جهت می‌تواند قابل اعتنا و محل توجه باشد.
یکی از بزنگاه‌های مهمی که برای شهر و شهروندانش در‌آینده‌ی زندگی شهری موثر است، موضوع انتخابات و گزینش افرادی برای تصدی مدیریت شهری است، که اگر به آن توجه شود و دقت لازم از هر جهت صورت پذیرد، می‌تواند نقشی اساسی در پیشرفت یک شهر داشته باشد.
بایستی به خودمان ایمان داشته‌ باشیم و با انتخاب درست، «شهر ایده‌آل» خودمان را بسازیم. شهری می‌تواند به دروازه‌های توسعه نزدیک شود که شهروندانش بخواهند و تلاش کنند تا نیروهای خوشفکر، کاردان و علاقه‌مند به پیشرفت شهر، مسندهای مختلف مدیریتی را به دست بگیرند.
از همین امروز تلاش کنیم قدمی برای توسعه و آبادانی شهرمان برداریم. لازم نیست شهرمان را با شهرهای بزرگ جهان مقایسه کنیم بلکه اگر بتوانیم شهرهایی موفق همچون اصفهان، شیراز، تبریز و… را مد نظر قرار دهیم، می‌توانیم به موفقیتهایی بیشتر دست یابیم.
«رشت می‌تواند به توسعه برسد…»
مهندس سیدحسین ضیابری سیدین – صاحب امتیاز و مسوول هفته‌نامه‌ی هاتف

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.