کد خبر : 9959
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱

«هفتمین جشنواره‌ی کتابخوانی رضوی» برگزار می‌شود

«هفتمین جشنواره‌ی کتابخوانی رضوی» برگزار می‌شود

هاتف‌نیوز – ارسال پرسشنامه‌های «هفتمین جشنواره‌ی کتابخوانی رضوی» به سراسر کشور به وسیله‌ی دبیرخانه‌ی این جشنواره آغاز شد.

   هاتف‌نیوز – ارسال پرسشنامه‌های «هفتمین جشنواره‌ی کتابخوانی رضوی» به سراسر کشور به وسیله‌ی دبیرخانه‌ی این جشنواره آغاز شد.
به گزارش «هاتف‌نیوز» با انتشار فراخوان «هفتمین جشنواره‌ی کتابخوانی رضوی» از سلسله برنامه‌های «پانزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا(ع)» که نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور آن را برگزار می‌کند، ارسال پرسشنامه‌ها و پاسخنامه‌های این دوره از مسابقه به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور آغاز شده است.
این جشنواره در هفتمین دوره‌ی خود با هدف ترویج فرهنگ رضوی و گسترش فرهنگ مطالعه با موضوع فرهنگ غنی اسلامی و سیره‌ی ائمه‌ی معصوم(علیهم‌السلام)به ارائه‌ی شش عنوان کتاب با موضوع زندگی حضرت امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت احمدبن‌موسی(ع) برای گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال می‌پردازد.
با توزیع کتابهای مسابقه در کتابخانه‌های عمومی کشور، دبیرخانه‌ی هفتمین جشنواره‌ی کتابخوانی رضوی، از آغاز ارسال و انتشار پرسشنامه‌ها و پاسخنامه‌های این دوره از مسابقات خبر داد. سؤالات این دوره از جشنواره پس از کار کارشناسی در چهار بخش «اطلاعات صریح متن»، «استنباط مستقیم»، «تفسیر و تلفیق ایده‌ها و اطلاعات» و «بررسی و ارزیابی متن» طراحی و در 40 نوبت منتشر و توزیع شده است.
هر پرسشنامه شامل 20 سؤال و دارای جداول ثبت اطلاعات کامل فردی، هویتی و کد‌گذاری‌ شده‌ی ماشین‌خوان است که شرکت‌کنندگان در صورت پاسخگویی درست به همه‌ی پرسشها به قرعه‌کشی راه خواهند یافت.
با توجه به برگزاری مسابقه در دو بخش مکتوب و الکترونیکی، به‌منظور صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، حمایت از طبیعت و برای تحقق اهداف سال «اقتصاد مقاومتی: تولید – اشتغال» برای شرکت‌کنندگانی که با روش الکترونیکی پاسخ سؤالات را می‌دهند(در صورت پاسخ صحیح به 18 سؤال) امتیاز کامل و امکان شرکت در قرعه‌کشی در نظر گرفته خواهد شد.
آخرین مهلت ارسال پرسشنامه‌های «هفتمین جشنواره‌ی کتابخوانی رضوی» یکم تیرماه 1396 خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت کتابهای مسابقه«10 قصه از امام رضا(علیه‌السلام) برای بچه‌ها، ماه غریب من، امام رضا (علیه‌السلام) و زندگی، مهارتهای زندگی در سیره‌ی رضوی، بانوی ملکوت، چلچراغ و…» به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور مراجعه کنند.
گفتنی است ششمین دوره‌ی این مسابقه با مشارکت بیش از 238 هزار نفر در سال 1395 برگزار شده است.

69

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.