کد خبر : 9969
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱

رونق صنایع کوچک ضروری است

رونق صنایع کوچک ضروری است

هاتف‌نیوز – مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: تامین زیرساختهای لازم در شهرکهای صنعتی از ملزومات رونق کسب و کار و توسعه‌ی تولید در استان گیلان است.

   هاتف‌نیوز – مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: تامین زیرساختهای لازم در شهرکهای صنعتی از ملزومات رونق کسب و کار و توسعه‌ی تولید در استان گیلان است.
به گزارش «هاتف‌نیوز» مهندس احمدعلی شهیدی تاکید کرد: برای رونق تولید باید بخشی‌نگری به بوته‌ی فراموشی سپرده شود، چرا که صیانت و رونق بخشیدن به صنایع کوچک امری لازم و ضروری است و قطعاً با بهره‌گیری از توان و انرژی مثبت دیگر بخشهای عامل می‌توانیم در جهت توسعه‌ی صنعت در استان گیلان گامهایی بهتر و مفیدتری برداریم و با سرعت عمل بیشتر رو به جلو حرکت کنیم.
وی اظهار کرد: نقش شهرکها و نواحی صنعتی به عنوان کانونهای تولید، اشتغالزایی و توسعه‌ی صنعت و پویایی اقتصادی در ایجاد و گسترش کسب و کار و سرمایه‌گذاری بر کسی پوشیده نیست به همین علت به منظور بهینه‌سازی خدمات ارائه شده به واحدهای تولیدی مستقر در شهرکهای صنعتی استان، فراهم کردن زیرساختها مقوله‌یی بسیار لازم و ضروری است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان تاکید کرد: روند گسترش امکانات در شهرکهای صنعتی استان و ارائه‌ی خدمات لازم به فعالان تولید و کسب و کار در بخش صنعت به سرعت ادامه خواهد داشت.
رئیس هیات مدیره‌ی شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: تامین زیرساختهای لازم در شهرکهای صنعتی از ملزومات رونق کسب و کار و توسعه‌ی تولید در استان است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با همکاری مسوولان، همراهی صنعتگران و هم‌افزایی شاغلان واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها، مشکلات و موانع سد راه واحدهای صنعتی و تولیدی دارای مجوز در شهرکهای صنعتی استان گیلان برطرف شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.