کد خبر : 9777
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱

میهمانان نوروزی از کاروانهای گیلانگردی بهره‌ ببرند!

میهمانان نوروزی از کاروانهای گیلانگردی بهره‌ ببرند!

   هاتف‌نیوز – معاون گردشگری اداره‌ی کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان از راه‌اندازی کاروانهای گیلان‌گردی برای شناساندن هر چه بیشتر نقاط گردشگری این استان در نوروز امسال خبر داد. به گزارش «هاتف‌یوز» با اعلام روابط عمومی اداره‌ی کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان؛ حمید آذرپور گفت: ورود جمعیت پرشمار

   هاتف‌نیوز – معاون گردشگری اداره‌ی کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان از راه‌اندازی کاروانهای گیلان‌گردی برای شناساندن هر چه بیشتر نقاط گردشگری این استان در نوروز امسال خبر داد.
به گزارش «هاتف‌یوز» با اعلام روابط عمومی اداره‌ی کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان؛ حمید آذرپور گفت: ورود جمعیت پرشمار گردشگران به استان گیلان و تبدیل شهرهای این استان به مکانی امن و ماندگار برای گردشگران مسافران نوروزی بسیار مسرتبخش است و میهمانان نوروزی می‌توانند از تورهای گیلانگردی و نمایشگاه‌های سوغات و عرضه‌ی صنایع دستی و هنرهای سنتی و بومی گیلان با قیمت مناسب بهره‌ ببرند.
وی راه‌اندازی کاروانهای گیلانگردی برای شناساندن نقاط گردشگری این شهرستان در نوروز امسال عنوان کرد و افزود: تورهای یکروزه‌ی گیلانگردی با بازدید از مراکز و نقاط مذهبی، فرهنگی، تاریخی و تفریحی استان برگزار می‌شود.
بر پایه‌ی این گزارش تورهای یاد شده به شرح زیر اعلام شده است:
دوشنبه هفتم فروردین؛ آبشار زیبای ویسادار و بازدید از کارگاه‌های نازک‌کاری و تراش شیشه‌ی آستارا (ساعت حرکت: 8:15)
سه‌شنبه هشتم فروردین؛ آبشار زیبای لونک و بقعه‌ی شیخ زاهد گیلانی در لاهیجان و بازدید از کارگاه‌های لباسهای محلی سیاهکل، حصیربافی لاهیجان و مرواربافی آستانه‌ی اشرفیه (ساعت حرکت: 8:45)
چهارشنبه نهم فروردین؛ جنگل و ساحل زیبای گیسوم و بازدید از کارگاه‌های سفالگری و گلیمبافی تالش (ساعت حرکت: 8:45)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.