کد خبر : 9694
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳

383 مدرسه‌ی گیلان زیر پوشش ستاد اسکان نوروز 96 هستند

383 مدرسه‌ی گیلان زیر پوشش ستاد اسکان نوروز 96 هستند

هاتف نیوز– مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: 383 مدرسه با ظرفیت دو هزار و 985 کلاس درس میزبان مسافران فرهنگی در نوروز 96 هستند.

   هاتف نیوز– مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: 383 مدرسه با ظرفیت دو هزار و 985 کلاس درس میزبان مسافران فرهنگی در نوروز 96 هستند.
به گزارش اداره‌ی اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌ی کل آموزش و پرورش استان گیلان، مهدی حاجتی در نشست ستاد اسکان فرهنگیان در عید نوروز 1396 با اعلام این خبر افزود: کلاسهای ستاد اسکان در سه گروه تقسیم شده‌اند که در گروه ویژه 83 کلاس و در گروه الف یکهزار و 312 و در گروه ب یکهزار و 590 کلاس درس مهیای خدمت‌رسانی به مسافران فرهنگی نوروز هستند.
وی خاطر نشان کرد: همچنین 9 مرکز رفاهی دارای 124 سوئیت و با ظرفیت 504 تخت و سه اردوگاه فرهنگی و تربیتی در شهرهای رضوانشهر، فومن و رودسر میزبان مسافران فرهنگی خواهند بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اختصاص 800 میلیون تومان به مدارس ستاد اسکان نوروزی استان گیلان، گفت: معرفی پایگاه‌ها و مراکز رفاهی استان به استانهای کشور، صدور شیوه‌نامه‌ی اسکان برای همه‌ی مناطق، تهیه و تکثیر نقشه، تراکت و نصب بنر در مبادی ورودی شهرهای استان، تشکیل تیمهای نظارتی و بازرسی به منظور بازدید از پایگاه‌های مجری طرح ستاد اسکان و بیمه‌ی حوادث مسافران فرهنگی بخشی از اقدامات انجام شده‌ی اداره‌ی کل آموزش و پرورش استان گیلان در استقبال از میهمانان نوروز 96 است.
حاجتی در زمینه‌ی چگونگی ثبت نام مدارس زیرپوشش ستاد اسکان نوروزی یادآور شد: 80 درصد مدارس ستاد اسکان از تاریخ 26 اسفند تا 12 فروردین 96 آماده‌ی پذیرش حضوری و متقاضیان 20 درصد ظرفیت مدارس ستاد اسکان هم می‌توانند از تاریخ 5 تا 26 اسفند 95 با مراجعه به نشانی اینترنتی: www.eskan.medu.ir نسبت به انتخاب مدارس محل اقامت خود اقدام کنند.
وی از مدیران مدارس خواست با استفاده از ظرفیتهای انجمن اولیا و مربیان و همچنین امکانات سازمانهای میراث فرهنگی و هلال احمر نسبت با ارتقای ارائه‌ی خدمات به فرهنگیان عزیز اقدام کنند.
گفتنی است در عید نوروز سال گذشته ۴۹ هزار و 888 خانوار معادل ۲۴۹ هزار و 630 نفر از مراکز زیرپوشش ستاد اسکان آموزش و پرورش استان گیلان استفاده کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.