کد خبر : 9507
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲

«نفسهای شهر» به قاب تصویر کشیده می‌شود

«نفسهای شهر» به قاب تصویر کشیده می‌شود

هاتف نیوز- دومین جشنواره‌ی پوستر و عکس با عنوان «نفسهای شهر» برگزار می‌شود.

    هاتف نیوز– دومین جشنواره‌ی پوستر و عکس با عنوان «نفسهای شهر» برگزار می‌شود.
مدیر روابط عمومی اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست استان گیلان با اعلام این خبر گفت: این مسابقه که به مناسبت «هفته‌ی هوای پاک» برگزار می‌شود شامل محورهایی همچون آسیب‌شناسی آلودگی هوای کلانشهرها، بازنمایی اثرات مخرب آلودگی هوا بر محیط زیست و نشاط اجتماعی، اثرات سوء و بیماریهای مربوط به آلودگی هوا و همچنین بررسی سبک زندگی و اخلاق محیط زیستی است.
صدیق عربانی افزود: ارائه‌ی تصویر ایده‌آل شهری با هوای پاک و نیز بررسی نقش روشهای ساده‌ی پرداخت الکترونیک در کاهش میزان آلودگی هوا از دیگر وجوه مورد توجه در این مسابقه‌ی سراسری است.
وی در ادامه گفت: این مسابقه به ابتکار اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست استان تهران و همکاری استانداری تهران برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار تا پایان بهمن ماه امسال در نظر گرفته شده است.
صدیق عربانی خاطر نشان کرد: استان گیلان خوشبختانه به شکرانه‌ی داشتن آب و هوای معتدل و مرطوب به ندرت با معضلی همچون آلودگی هوا مواجه است اما دلیلی وجود ندارد که نسبت به موضوعی مهم همچون آلودگی هوا در دیگر نقاط کشور که ارتباط مستقیم با سلامت و بهداشت جامعه دارد؛ بی‌تفاوت باشیم.
وی افزود: نوع نگاه تک تک شهروندان و هموطنان به مساله‌ی آلودگی هوا می‌تواند عزم مردم را در حل این معضل، جزم نموده و به جریان بیاندازد.
مدیر روابط عمومی اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست استان گیلان در ادامه از دوستداران محیط زیست و هنرمندان دعوت کرد تا در این مسابقه شرکت کنند و نظرات خود را در قالب «عکس و پوستر» به رقابت بگذارند.
گفتنی است علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام و ارسال آثار می‌توانند به نشانی اینترنتی: www.asanpardakht.ir/nafas مراجعه نمایند.

۱۴

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.