کد خبر : 9445
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

بگفته و بشتاوسته

بگفته و بشتاوسته

به خدا واگذارتان می‌کنیم! × شندییم که استاندار گیلان در نشست شورای اداری شهرستان صومعه‌سرا که برای معرفی سرپرست فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفته که: آنانی که چشمشان را در برابر خدمات دولت بسته‌اند را به خدا واگذار می‌کنیم چون تمامی توفیقات که دولت به دست آورده، برای نظام مقدس اسلامی ایران ثبت می‌شود.

به خدا واگذارتان می‌کنیم!
× شندییم که استاندار گیلان در نشست شورای اداری شهرستان صومعه‌سرا که برای معرفی سرپرست فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفته که: آنانی که چشمشان را در برابر خدمات دولت بسته‌اند را به خدا واگذار می‌کنیم چون تمامی توفیقات که دولت به دست آورده، برای نظام مقدس اسلامی ایران ثبت می‌شود.
دکتر محمدعلی نجفی به برخی ناملایمات و بی‌انصافیها در زمینه‌ی نقد عملکرد «دولت تدبیر و امید» اشاره نمود و گفت: گاهی برخی چشمهایشان را در برابر تلاشهایی که انجام می‌شود، می‌بندند یا عینک دودی به چشم می‌زنند و نمی‌خواهند خدمات را ببینند که البته آنان را به خدا واگذار می‌کنیم.
وی با بیان اینکه تلاشهای انجام شده هم باید به اطلاع مردم رسانده شود، افزود: همه‌ی توفیقاتی که دولت به دست آورده، برای نظام مقدس اسلامی ایران ثبت می‌شود.
دکتر نجفی تأکید کرد: انتقاد سازنده پذیرفتنی است اما باید سعی شود اخلاق رعایت گردد چرا که اگر اخلاق را از این انقلاب بگیریم، چیزی برای آن باقی نمی‌ماند.
وی تأکید کرد: با توجه به شیطنتها و توطئه‌هایی که آنسوی مرزها علیه کشورمان می‌شود، باید وحدت خود را حفظ کنیم و جامعه را دو قطبی نکنیم.

مطلبی که مدیر کل میراث فرهنگی گیلان هم به آن تاکید کرد
× شنیدیم پس از آنکه مدیران سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به گزارش خبرگزاریها که مشروح آن در شماره‌ی ۱۲۰۴ «هاتف» نیز چاپ شده، نوروز ۱۳۹۶ را نوروزی متفاوت خوانده‌اند، مدیریت استانی این سازمان هم بر متفاوت بودن نوروز امسال تاکید نموده است.
رضا علیزاده در این زمینه گفت: گیلان میزبان «نوروزی متفاوت» در سایه‌ی همکاری و همدلی همه‌ی دستگاههای اجرایی خواهد بود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان در کارگروه گردشگری شهرستان آستارا، رونق گردشگری را کلید حل معضل اشتغال در استان،دانست و گفت: باید از فرصت نوروز برای توسعه‌ی گردشگری و از گردشگری زمینه‌یی برای توسعه‌ی پایدار بهره برد.

استاندار گیلان به دفتر کدام روزنامه رفت!
× شنیدیم که هفته‌ی گذشته استاندار گیلان با حضور در دفتر «روزنامه‌ی اعتماد» درگذشت مادر نماینده‌ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی را به وی و همکارانش تسلیت گفته است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان، دکتر محمدعلی نجفی هفته‌ی گذشته به دفتر «روزنامه‌ی اعتماد» در تهران رفت و درگذشت مادر حاج الیاس حضرتی نماینده‌ی مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی و نماینده‌ی پیشین رشت و مدیر مسوول «روزنامه‌ی اعتماد» را به وی تسلیت گفت و از درگاه ایزد منان برای آن مرحومه رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.

برجام در سرمایه‌گذاری گیلان چه تاثیری داشته است؟!
× معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه‌ی منابع استانداری گیلان از تاثیر برجام در میزان سرمایه‌گذاریها در گیلان خبر داد و گفت: پس از توافق هسته‌یی و به ثمر نشستن برجام، 24 شرکت خارجی برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف استان ابراز تمایل و اعلام آمادگی کرده‌اند.
مهندس محمدحسین اصغریان روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: این سرمایهگذارها برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌هایی همچون مدیریت پسماند، ساماندهی رودخانه‌ها، صنایع، ساخت هتلها، پرورش ماهی در قفس و تکثیر و پرورش ماهیان خاویاری، راه و راه‌آهن، سدسازی، صنایع کشتی‌سازی، نیروگاه‌های بادی و خورشیدی، دامپروری و کشاورزی حضور یافته‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.